ODVAHA VYRAZIT KAMKOLI

Ať vás dobrodružství zavede kamkoli, život s elektrickým pohonem nezná hranic.

KALKULAČKA DOJEZDU NA ELEKTRICKÝ POHON V REÁLNÉM PROVOZU

Úpravou možností níže zjistíte dojezd na elektrický pohon v reálných podmínkách.

Range Rover charging at the phev station point Range Rover charging at the phev station point Range Rover sports charging at the phev station point Range Rover sports charging at the phev station point Range Rover velar charging at the phev station point Range Rover evoque charging at the phev station point Discovery sport standing at charging Phev point Defender Parked On The Roadside Charging Station

Oficiálně stanovený dojezd v režimu elektrického pohonu až 121 km (WLTP) pro výpočet daně a účely porovnání.

Oficiálně stanovený dojezd v režimu elektrického pohonu až 120 km (WLTP) pro výpočet daně a účely porovnání.

Oficiálně stanovený dojezd v režimu elektrického pohonu až 122 km (WLTP) pro výpočet daně a účely porovnání.

Oficiálně stanovený dojezd v režimu elektrického pohonu až 120 km (WLTP) pro výpočet daně a účely porovnání.

Oficiálně stanovený dojezd v režimu elektrického pohonu až 63 km (WLTP) pro výpočet daně a účely porovnání.

Oficiálně stanovený dojezd v režimu elektrického pohonu až 62 km (WLTP) pro výpočet daně a účely porovnání.

Oficiálně stanovený dojezd v režimu elektrického pohonu až 60 km (WLTP) pro výpočet daně a účely porovnání.

Oficiálně stanovený dojezd v režimu elektrického pohonu až 50 km (WLTP) pro výpočet daně a účely porovnání.

Průměrný dojezd v režimu elektrického pohonu v reálném provozu na jedno nabití†

Průměrný dojezd v režimu elektrického pohonu v reálném provozu na jedno nabití†

Průměrný dojezd v režimu elektrického pohonu v reálném provozu na jedno nabití†

Průměrný dojezd v režimu elektrického pohonu v reálném provozu na jedno nabití†

Průměrný dojezd v režimu elektrického pohonu v reálném provozu na jedno nabití†

Průměrný dojezd v režimu elektrického pohonu v reálném provozu na jedno nabití†

Průměrný dojezd v režimu elektrického pohonu v reálném provozu na jedno nabití†

Průměrný dojezd v režimu elektrického pohonu v reálném provozu na jedno nabití†

Range Rover charging at the phev station point Range Rover charging at the phev station point Range Rover sports charging at the phev station point Range Rover sports charging at the phev station point Range Rover velar charging at the phev station point Range Rover evoque charging at the phev station point Discovery sport standing at charging Phev point Defender Parked On The Roadside Charging Station
POČET CESTUJÍCÍCH:
1 OSOBA
5 OSOB
JÍZDNÍ PROSTŘEDÍ:
ROZMĚR KOL:

Rozměr kol se liší v závislosti na modelu.

VENKOVNÍ TEPLOTA:
KLIMATIZACE:
PŘEDNASTAVENÍ TEPLOTY:
POČET CESTUJÍCÍCH:
1 OSOBA
5 OSOB
JÍZDNÍ PROSTŘEDÍ:
ROZMĚR KOL:

Rozměr kol se liší v závislosti na modelu.

VENKOVNÍ TEPLOTA:
KLIMATIZACE:
PŘEDNASTAVENÍ TEPLOTY:
POČET CESTUJÍCÍCH:
1 OSOBA
5 OSOB
JÍZDNÍ PROSTŘEDÍ:
ROZMĚR KOL:

Rozměr kol se liší v závislosti na modelu.

VENKOVNÍ TEPLOTA:
KLIMATIZACE:
PŘEDNASTAVENÍ TEPLOTY:
POČET CESTUJÍCÍCH:
1 OSOBA
5 OSOB
JÍZDNÍ PROSTŘEDÍ:
ROZMĚR KOL:

Rozměr kol se liší v závislosti na modelu.

VENKOVNÍ TEPLOTA:
KLIMATIZACE:
PŘEDNASTAVENÍ TEPLOTY:
POČET CESTUJÍCÍCH:
1 OSOBA
5 OSOB
JÍZDNÍ PROSTŘEDÍ:
ROZMĚR KOL:

Rozměr kol se liší v závislosti na modelu.

VENKOVNÍ TEPLOTA:
KLIMATIZACE:
PŘEDNASTAVENÍ TEPLOTY:
POČET CESTUJÍCÍCH:
1 OSOBA
5 OSOB
JÍZDNÍ PROSTŘEDÍ:
ROZMĚR KOL:

Rozměr kol se liší v závislosti na modelu.

VENKOVNÍ TEPLOTA:
KLIMATIZACE:
PŘEDNASTAVENÍ TEPLOTY:
POČET CESTUJÍCÍCH:
1 OSOBA
5 OSOB
JÍZDNÍ PROSTŘEDÍ:
ROZMĚR KOL:

Rozměr kol se liší v závislosti na modelu.

VENKOVNÍ TEPLOTA:
KLIMATIZACE:
PŘEDNASTAVENÍ TEPLOTY:
POČET CESTUJÍCÍCH:
1 OSOBA
5 OSOB
JÍZDNÍ PROSTŘEDÍ:
ROZMĚR KOL:

Rozměr kol se liší v závislosti na modelu.

VENKOVNÍ TEPLOTA:
KLIMATIZACE:
PŘEDNASTAVENÍ TEPLOTY:
JÍZDNÍ PROSTŘEDÍ

MĚSTO
Většina jízd probíhá ve městě a jeho okolí.

DÁLNICE
Většina jízd probíhá na dálnici.

RŮZNÉ
Vaše cesty zahrnují jízdy po městě i na dálnici.

ROZMĚR KOL

Větší kola a terénní pneumatiky zvyšují valivý odpor, hmotnost a aerodynamický odpor, čímž zkracují dojezd.

KLIMATIZACE

Klimatizace znamená vyhřívání a chlazení interiéru vozu. Mezi další faktory, které mohou mít vliv na dojezd, patří vyhřívání čelního skla, sedadel a volantu.

PŘEDNASTAVENÍ TEPLOTY

Přednastavení teploty umožňuje zahřát nebo ochladit interiér a akumulátor, když je váš Land Rover připojený k síti. Je využívána energie ze sítě a energie v akumulátoru je zachována pro dosažení maximální dojezdové vzdálenosti.

JAK DALEKO DOJEDU NA ELEKTŘINU?

Prozkoumejte dojezd v elektrickém režimu nejnovější rodiny vozů Land Rover elektrický hybridní vůz.

Parked Range Rover charging at the phev station point

RANGE ROVER ELEKTRICKÝ HYBRIDNÍ VŮZ

Vytříbenost a luxus.

Dojezd v režimu elektrického pohonu až 121 km.

Range Rover Sport Eiger grey satin on charging station

RANGE ROVER SPORT ELEKTRICKÝ HYBRIDNÍ VŮZ

Robustní, působivý, nekompromisní.
Dojezd v režimu elektrického pohonu až 123 km.

Range Rover Velar Electric Hybrid side view

NOVÝ RANGE ROVER VELAR ELEKTRICKÝ HYBRIDNÍ VŮZ

Vytříbená elegance.
Dojezd v režimu elektrického pohonu až 63 km.

Range Rover evoque charging at the phev station point

RANGE ROVER EVOQUE ELEKTRICKÝ HYBRIDNÍ VŮZ

Podmanivý charakter.
Dojezd v režimu elektrického pohonu až 61 km.

Discovery sport standing at charging Phev point

DISCOVERY SPORT ELEKTRICKÝ HYBRIDNÍ VŮZ

Pro další dobrodružství.
Dojezd v režimu elektrického pohonu až 61 km.

Defender

DEFENDER ELEKTRICKÝ HYBRIDNÍ VŮZ

Nejschopnější Land Rover.
Dojezd v režimu elektrického pohonu až 43 km.

JAK LZE MAXIMALIZOVAT DOJEZD V ELEKTRICKÉM REŽIMU?

Dojezd elektromobilu je obvykle ovlivněn reálnými jízdními podmínkami. S přístupem k domácímu nabíjení by dojezd neměl nikdy představovat problém při cestách po okolí, ale existuje několik jednoduchých způsobů, jak lze denně dojezd v režimu elektrického pohonu maximalizovat.

Land Rover Battery Illustration

PŘEDNASTAVENÍ TEPLOTY

Přednastavení teploty umožňuje zahřát nebo ochladit interiér a akumulátor, když je váš Land Rover připojený k síti. Je využívána energie ze sítě a energie v akumulátoru je zachována pro dosažení maximální dojezdové vzdálenosti.

Land Rover Illustration

RYCHLOST JÍZDY

Jízda konstantní rychlostí – na rozdíl od častého prudkého zrychlování a brzdění – pomáhá prodloužit dojezd v elektrickém režimu.

Land Rover ECO Illustration

REŽIM ECO

Režim Eco představuje jednoduchý způsob, jak optimalizovat dojezd během jízdy. Upravuje některá nastavení včetně teploty v interiéru a recirkulace vzduchu za účelem úspory energie a maximalizace dojezdu.

Land Rover Illustration

REKUPERACE KINETICKÉ ENERGIE

Po uvolnění pedálu plynu inteligentní systém rekuperace kinetické energie plynule zpomalí vozidlo, přičemž vzniklou energii ukládá do akumulátoru a využívá k optimalizaci dojezdu. Sešlápnutím brzdového pedálu zvýšíte množství rekuperované energie.

SEZNAMTE SE S ELEKTROMOBILY A ELEKTRICKÝMI HYBRIDNÍMI VOZY

Parked New Range Rover charging at the phev station point

ELEKTROMOBILY A ELEKTRICKÉ HYBRIDNÍ VOZY

Prozkoumejte naši řadu elektromobilů a elektrických hybridů, které ztělesňují naši představu o jízdních schopnostech a moderním luxusu vozů Land Rover.

Range Rover evoque charging at the phev station point

TECHNOLOGIE AKUMULÁTORŮ ELEKTROMOBILŮ A HYBRIDŮ

Seznamte se s robustní technologií pohánějící naše vozy a zjistěte, jak podporuje naši udržitelnou strategii.

Range Rover charging point

NABÍJENÍ

Zjistěte vše, co potřebujete vědět o nabíjení vozu doma nebo v cíli, od doby nabíjení po úsporu nákladů.