INFORMACE O UŽITÍ COOKIES

Land Rover by rád používal soubory cookie pro ukládání informací do Vašeho počítače s cílem zlepšovat svou webovou stránku a nabízet Vám produkty a služby, o nichž jsme přesvědčeni, že by Vás mohly zajímat. Jeden ze souborů cookie, které používáme, je zásadní pro funkčnost některých částí webové stránky a byl již odeslán. Všechny soubory cookie z této internetové stránky můžete smazat a zablokovat, ale některé její prvky pak nemusí správně fungovat. Více informací o internetovém behaviorálním marketingu nebo o námi používaných souborech cookie, i o postupu, jak je smazat, naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

AKTUALIZACE PROHLÍŽEČE

Zjistili jsme, že nepoužíváte aktuální verzi prohlížeče. Aktualizace prohlížeče Internet Explorer na nejnovější verzi vám umožní prohlížet a používat tuto webovou stránku v plném rozsahu. Běžné procházení internetu bude rovněž bezpečnější, neboť aktualizace zohledňuje nejnovější bezpečnostní standardy.

LAND ROVER ODSTARTOVÁVÁ NOVOU ÉRU MODELU DISCOVERY

6. BŘEZEN 2014

  • Světová premiéra designového konceptu „Discovery Vision“ pro novou sérii modelů Discovery na autosalonu v New Yorku
  • Použití průkopnických technologií Jaguar Land Rover Advanced Research
NA

Whitley, 3. dubna 2014 – Dva týdny dělí značku Land Rover od prezentace na mezinárodním autosalonu v New Yorku. Odhalen bude designový koncept nové modelové řady Discovery.


Podstatou konceptu britského výrobce těchto vozů je zachování trvalých hodnot značky jako moderní a nezaměnitelný design, bezkonkurenční schopnosti v jakémkoliv terénu a maximální všestrannost. Díky novým, inovativním a prozákaznicky orientovaným technologiím tak vytváří další novou prémiovou dimenzi v segmentu SUV.

Model Discovery byl rozhodujícím modelem při budování samotné značky Land Rover. Sklízí celosvětový obdiv a má mnoho věrných příznivců. Vytvořili jsme Discovery Vision Concept, abychom se zákazníky sdíleli podstatu značky Land Rover v nové automobilové éře a s nadčasovým designem

Gerry McGovern Design Director a Chief Creative Officer Land Rover

Celý příběh nové modelové řady Discovery můžete sledovat do začátku autosalonu na Facebooku, Twitteru a Instagramu. Sledujte také hashtag #ReadyToDiscover.


Více informací a fotografie v tiskové kvalitě najdete na www.media.landrover.com.


V případě dotazů, prosím kontaktujte:

Olga Veselá
PR Consultant
Grayling Czech Republic
tel.: +420 224 251 555
olga.vesela@grayling.com


Dieter Platzer
PR Manager
Jaguar Land Rover Austria
tel.: +43 662 2121-693
dplatzer@landrover.com

Component Error

  • Component Schema: Ready To Go Bar
  • Component View: ready-to-go-bar
  • Component Id: tcm:285-82911