STUDIE ZAMĚŘENÁ NA NEJLEPŠÍ PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ ZJISTILA, ŽE AUTOMOBILY MOHOU BÝT PRO PRÁCI PŘÍNOSNÉ

Lorem ipsum dolor sit amet

Nam luctus nulla at accumsan interdum. Nam risus lacus, porttitor non dapibus ut, aliquet elementum enim. Nam interdum ultrices odio et ultrices. Praesent tortor libero, dapibus sit amet placerat id, ornare eu dolor. Nunc bibendum ipsum eget turpis pulvinar imperdiet. Maecenas gravida risus nec dolor pharetra faucibus. Maecenas ut neque eget est convallis porttitor at eu justo. Suspendisse pretium consectetur condimentum.

Studie, kterou nedávno vypracoval Land Rover a institut IoD (Institute of Directors) s profesorem organizační psychologie Sirem Carym Cooperem, naznačuje, že každý pátý řídicí pracovník dostává nejlepší nápady v autě.

Studie, vypracovaná na základě průzkumu mezi více než 900 generálními řediteli, řediteli a řídicími pracovníky ze společností po celém světě, hledala optimální prostředí, které by inspirovalo kreativní myšlení.

Studie došla k závěru, že 84 % pracovníků ve vedoucích funkcích je přesvědčeno o důležité roli, kterou hraje jejich prostředí pro spuštění procesu kreativního myšlení. Respondenti označili za důležité podmínky pro vznik kreativního prostředí komfortní sezení, přirozené světlo a nepřítomnost hluku. Pocit pohodlí a nepřítomnost stresu jsou považovány za nezbytné psychologické předpoklady pro vznik nejlepších nápadů.

Téměř jeden z deseti dotazovaných vedoucích pracovníků uvedl, že více než 25 % svého pracovního týdne tráví v autě. Sir Cooper k tomu poznamenal: „Zjištění této studie naznačují, že automobily představují příležitost k vytvoření správných psychologických i fyzických podmínek pro kreativitu. Kreativní nápady často dostáváme v době, kdy je nejméně očekáváme – když o problému nepřemýšlíme.“

Gerry McGovern, šéfdesignér značky Land Rover, vysvětlil, že interiér modelu Range Rover byl navržen právě s ohledem na tuto skutečnost: „Pro Range Rover jsme navrhli interiér, který odráží potřeby našich zákazníků. Řád a vizuální logika v uspořádání interiéru podporuje klid a vyrovnanost, a to vytváří onen pocit povznesení, jímž je Range Rover proslulý. Je to něco, co vytváří dokonale příjemný pocit. Pocit bezpečí uvnitř vozu a izolace od ruchu a hluku vnějšího světa je zároveň doplněn spojením s tímto světem prostřednictvím obrovského panoramatického střešního okna, které přivádí do interiéru maximální možné množství přirozeného světla.“

Více informací o historii designu modelu Range Rover naleznete kliknutím zde.

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070

Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 u modelů Discovery Sport, Discovery, Range Rover Evoque, Range Rover Sport, Range Rover:

Spotřeba paliva v kombinovaném zkušebním cyklu: 12,8 - 4,2 l/100 km, emise CO2 v kombinovaném zkušebním cyklu: 299 - 109 g/km.

Uvedené informace o spotřebě paliva a emisích CO2 odpovídají hodnotám získaným při testování za ideálních podmínek v technických laboratořích, a to v souladu se standardizovaným postupem dle nařízení Rady (ES) č. 715/2007 a č. 692/2008 v platném znění. Uváděné hodnoty se nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje srovnání mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se spotřeba paliva u různých provedení vozů téže modelové řady může odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a výši emisí CO2 u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva motorem, ale také jízdní styl a další netechnické faktory jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a stav udržovanosti vozidla. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny a nese hlavní odpovědnost za globální oteplování. Další oficiální informace o spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních motorových vozidel Vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce značky Land Rover. Kompletní údaje o spotřebě paliva naleznete také v sekci „Technické údaje“.