GLOSÁŘ

ZJISTĚTE VÍCE O TECHNOLOGIÍCH VE VOZIDLECH LAND ROVER. JEJICH SMYSLEM JE POMOCI VÁM UČINIT VÁŠ ŽIVOT JEŠTĚ INTENZIVNĚJŠÍM.

SCHOPNOSTI

VYBRAT MODEL

SCHOPNOSTI - SCHOPNOSTI

OTEVŘÍT VŠECHNOZAVŘÍT VŠECHNO
  • ASISTENT PRO ROZJEZD DO SVAHU (HSA)
    HSA pomáhá řidiči při rozjíždění do svahu. Na potřebnou chvíli udržuje brzdný tlak a dává řidiči čas na přešlápnutí z brzdového na plynový pedál. Brání nechtěnému couvnutí vozidla a snižuje pracovní zátěž řidiče. Asistent pro rozjezd do svahu se aktivuje automaticky, není nutné ho zvolit.
  • ALL TERRAIN PROGRESS CONTROL (ATPC)
    Systém All Terrain Progress Control (ATPC) je určen pro velmi nízké rychlosti od 1,8 do 30 km/h a pomáhá řidiči udržovat konstantní rychlost i v těch nejnáročnějších podmínkách. S jeho podporou se můžete plně soustředit na řízení a hledání cesty mezi překážkami. Umožňuje plynulý rozjezd i na povrchu s nízkým třením, jako je led, sníh nebo mokrá tráva. Podívejte se na systém ATPC v akci na voze Range Rover Evoque Cabriolet.
  • ASISTENT PRO SJÍŽDĚNÍ STRMÝCH SVAHŮ (HDC)
    Asistent pro sjíždění strmých svahů (HDC) patentovaný značkou Land Rover je součástí standardní výbavy ve všech vozidlech Land Rover s pohonem čtyř kol (4WD). Pomáhá řidiči bezpečně sjíždět náročná klesání udržováním konstantní rychlosti jízdy a individuálním přibrzďováním jednotlivých kol. Systém automaticky zpomalí vozidlo a udržuje rychlost s ohledem na zvolený převodový stupeň a na polohu plynového pedálu.
  • SYSTÉM STABILIZACE PŘÍVĚSU (TSA)
    Systém stabilizace přívěsu (TSA) zjišťuje pomocí snímačů stability vozidla narušení stability způsobené rozvlněným přívěsem. Dávkovaným přibrzďováním minimalizuje potenciální riziko.
  • SYSTÉM ŘÍZENÉHO UVOLNĚNÍ BRZDNÉ SÍLY PŘI ROZJEZDU ZE SVAHU (GRC)
    Systém Gradient Release Control® (GRC) progresivně uvolňuje parkovací brzdu při rozjezdu ze svahu, abyste měli maximální kontrolu nad vozidlem. Systém funguje ve směru jízdy dopředu i dozadu.
  • ŘÍZENÍ AKCELERACE ZE SVAHU (GAC)
    Systém řízení akcelerace ze svahu (GAC) byl vyvinut za účelem snížení pocitu náhlého zrychlení, když vozidlo vjede na prudký svah, a to natlakováním brzdového systému. Sjíždí-li vozidlo svah ve směru jízdy zamýšleném řidičem, systém řízení akcelerace ze svahu zpomalí vozidlo na regulovanou rychlost. Funkce pomáhá snižovat pocit zvýšené rychlosti a dodává bezpečnější pocit při sjezdu.
  • TERRAIN RESPONSE
    Terrain Response je systém vyvinutý společností Land Rover. Na základě řidičem zvoleného jízdního režimu přizpůsobuje optimální nastavení a reakce vozidla na dané jízdní podmínky. Optimalizuje nastavení motoru, převodovky, diferenciálů a podvozkových systémů vozidla za účelem dosažení maximálních jízdních vlastností, komfortu a trakce v jakémkoli terénu. Stačí si vybrat režim, který vyhovuje daným podmínkám: běžná jízda, tráva/štěrk/sníh, bláto / vyježděné koleje a písek. Vozidlo vždy zajistí suverénní a bezpečnou jízdu.
  • TERRAIN RESPONSE 2
    Funkce Terrain Response 2 prostřednictvím monitorování více snímačů vozidla automaticky přizpůsobuje různá nastavení vozidla v souladu s převládajícími podmínkami. Zajišťuje dosažení nejlepších možných nastavení odpružení, pohonné jednotky a protiprokluzového systému pro dané podmínky. Funkce Terrain Response 2 vychází z původního systému Terrain Response. Snižuje zátěž řidiče a stará se o to, aby vozidlo mělo vždy to nejlepší možné nastavení pro dané podmínky terénu. Řidič má možnost zvolit v případě potřeby i jiné nastavení vozidla.
  • POHON ČTYŘ KOL (AWD)
    Land Rover využívá systémy trvalého pohonu 4x4, poskytující největší dostupný točivý moment přenášený na kola spolu s největší trakcí. AWD systémy společnosti Land Rover zajišťují optimální výkon na silnici i v terénu bez ohledu na daný povrch a podmínky.
  • DVOUSTUPŇOVÁ ROZDĚLOVACÍ PŘEVODOVKA PRO NÍZKÝ ROZSAH OTÁČEK S MEZINÁPRAVOVÝM eDIFERENCIÁLEM
    Dvoustupňová rozdělovací převodovka s trvalým pohonem čtyř kol a rozdělením točivého momentu v poměru 50:50. Elektronicky řízená vícelamelová spojka v mezinápravovém diferenciálu rozděluje točivý moment mezi přední a zadní nápravu. V extrémních podmínkách může být na jednu z obou náprav přenášeno až 100 procent točivého momentu, výkonnost dále zvyšuje elektronický protiprokluzový systém. Rozdělovací převodovka nabízí volitelný nízký a vysoký rozsah, se schopností řazení za jízdy až do 60 km/h (37 mph). Poměr nízkého rozsahu je 2,93: 1 a poskytuje tak extrémně pomalou plazivou rychlost pro jízdu v terénu nebo pro tažení těžkých přívěsů.
  • JEDNOSTUPŇOVÁ ROZDĚLOVACÍ PŘEVODOVKA S MEZINÁPRAVOVÝM DIFERENCIÁLEM TORSEN
    Mechanicky ovládaná jednostupňová rozdělovací převodovka s mezinápravovým diferenciálem Torsen. Jednostupňová rozdělovací převodovka je o 18 kg lehčí než dvoustupňová, a nabízí dynamický výkon s rozdělením točivého momentu vpředu/vzadu 42/58 procent. Toto rozdělení lze rozšířit na 78/22 procent, když to podmínky dovolí.
  • SYSTÉM SLEDOVÁNÍ HLOUBKY BRODU (WADE SENSING)
    Zasíláním informací ze snímačů instalovaných ve vnějších zpětných zrcátkách informuje systém Wade Sensing™ řidiče o hloubce vody – vizuální zobrazení dat na dotykovém displeji vozidla doprovází tón, který se zvyšuje spolu se zvětšováním hloubky. Řidič sleduje aktuální hloubku vody spolu s tím, o kolik hlouběji se může vůz bezpečně přebrodit. Tato funkce je neocenitelná zejména při špatné viditelnosti nebo při jízdě v noci. Podívejte se na brodivost vozu Range Rover Evoque Cabriolet zde.
  • ROZJEZD PŘI NÍZKÉ TRAKCI (LOW TRACTION LAUNCH)
    Systém rozjezdu při nízké trakci automaticky optimalizuje nastavení vozidla na plynulý rozjezd na kluzkém povrchu, jako je mokrá tráva, led nebo sníh. Aktivací dotykového displeje vozidla změní charakteristiku plynového pedálu tak, aby zajistil velmi progresivní reakci točivého momentu motoru. Přesnou aplikací točivého momentu na kola umožňuje řidiči maximálně využít dostupnou přilnavost a minimalizovat poškození jízdního povrchu.

PROVOZNÍ VLASTNOSTI

VYBRAT MODEL

PROVOZNÍ VLASTNOSTI - PROVOZNÍ VLASTNOSTI

OTEVŘÍT VŠECHNOZAVŘÍT VŠECHNO
  • DYNAMICKÝ STABILIZAČNÍ SYSTÉM (DSC)
    Systém řízení dynamické stability (DSC) neustále monitoruje snímače kol vozidla a pomůže řidiči znovu stabilizovat vozidlo, pokud je detekována nedostatečná přilnavost nebo stabilita. Systém přibrzďuje jednotlivá kola nebo i všechna kola současně a upravuje výkon motoru tak, aby zajistil maximální možnou bezpečnost a obnovení kontroly nad vozidlem.
  • DYNAMIC RESPONSE
    Systém Dynamic Response monitoruje míru náklonu karoserie, ke kterému dochází při jízdě po nerovných cestách. Jeho úkolem je výrazně snižovat míru naklánění karoserie v zatáčkách. Systém Dynamic Response zvyšuje ovladatelnost vozidla a pohodlí cestujících. Rozpozná-li systém terénní podmínky, řídicí modul přizpůsobí účinek příčného stabilizátoru, který umožňuje větší propružení kol zvýšením kontaktní plochy mezi pneumatikami a terénem. Výsledkem jsou maximální terénní schopnosti a maximální trakce.
  • ADAPTIVNÍ PODVOZEK – ADAPTIVE DYNAMICS
    Systém Adaptive Dynamics monitoruje pohyby vozidla až 500krát za sekundu a reaguje prakticky okamžitě. Výsledkem je větší kontrola a minimální pohyb karoserie a tím i vyrovnaná plynulá jízda. Adaptivní podvozek je kombinací inteligentních snímačů a tlumičů odpružení s plynule měnitelnou charakteristikou tlumení. Poskytuje optimální rovnováhu mezi jízdním komfortem a řízením stability. Při rozpoznání terénních podmínek systém odpovídajícím způsobem optimalizuje nastavení tlumičů pro dosažení kultivovaného zážitku z jízdy.
  • MAGNERIDE
    Systém MagneRide monitoruje pohyby vozidla až 500krát za sekundu a reaguje prakticky okamžitě. Výsledkem je větší kontrola a minimální pohyb karoserie a tím i vyrovnaná plynulá jízda. Systém MagneRide je kombinací inteligentních snímačů a tlumičů odpružení s magnetickými částicemi a plynule měnitelnou charakteristikou tlumení. Tato technologie zajišťuje optimální rovnováhu mezi jízdním komfortem a řízením stability. Při rozpoznání terénních podmínek systém odpovídajícím způsobem optimalizuje nastavení tlumičů pro dosažení kultivovaného zážitku z jízdy.
  • ÚČINNÉ HNACÍ ÚSTROJÍ
    Inteligentní systém trvalého pohonu čtyř kol neustále mění rozdělení točivého momentu mezi přední a zadní nápravu a poskytuje mimořádný výkon a trakci na každém povrchu. Elektronicky řízený systém reaguje na prokluz kol a požadavky řidiče mnohem rychleji než mechanická spojka. Jeho přínosem jsou vynikající terénní schopnosti společně s lepší agilitou na silnici.
  • AKTIVNĚ ŘÍZENÁ HNACÍ SOUSTAVA (ACTIVE DRIVELINE)
    Aktivně řízená hnací soustava je revoluční technologie hnací soustavy reagující na požadavek řidiče. Active Driveline je schopna inteligentně přepínat mezi pohonem dvou a čtyř kol podle toho, jak to stávající podmínky vyžadují. Přínosem je jednak úspora paliva při pohonu dvou kol a zároveň terénní schopností jízdy příznačné pro pohon čtyř kol. Pohon čtyř kol je neustále zapojený, aby poskytoval velké rezervy trakce při rozjezdu, neexistuje-li však požadavek na zvýšenou trakci, spojka hardware pohonu čtyř kol zcela odpojí. Jakmile systém detekuje prokluz kol anebo dynamičtější styl jízdy, během 350 milisekund se pohon čtyř kol znovu zapojí. Dvě elektronicky řízené spojky umístěné po obou stranách zadního diferenciálu přenášejí točivý moment na kolo s největší přilnavostí. Zlepšuje se tím hbitost vozu na silnici, zatímco zadní náprava může být zcela „zamknutá“ pro dosažení maximální trakce na velmi kluzkém povrchu. Přechod aktivně řízené hnací soustavy z pohonu dvou na pohon čtyř kol je plynulý. Řidič má přitom možnost sledovat jeho průběh na specifické obrazovce.
  • AKTIVNÍ UZÁVĚRKA ZADNÍHO DIFERENCIÁLU
    Počítačem řízený ovladač instalovaný na diferenciálu průběžně nastavuje aktivní uzávěrku zadního diferenciálu na základě dat získaných monitorováním vlastností vozidla a terénu. Hnací síla je tak přenášena vždy na kola s největší dostupnou přilnavostí. Poskytuje vyšší stabilitu v zatáčkách na silnici a lepší trakci, omezuje prokluz kol v terénu.
  • VEKTOROVÁNÍ TOČIVÉHO MOMENTU – TORQUE VECTORING (DIFF)
    Systém vektorování točivého momentu, ve spojení s dynamickým aktivním zadním samosvorným diferenciálem, zaručuje stabilní chování a pohotové reakce vozu při průjezdu zatáčkami s vynikající ovladatelností i v těch nejostřejších zatáčkách. Elektronický diferenciál a brzdový systém vozidla při průjezdu zatáčkou nepřetržitě vyvažuje rozdělení točivého momentu motoru mezi všechna čtyři kola. Technologie je aktivní také v terénních podmínkách, kdy používá příslušná nastavení systému Terrain Response. Vysoký přínos vykazuje Torque Vectoring například na písku, kde zvyšuje ochotu vozidla měnit směr v souladu s natočením volantu a zabraňuje nadměrné nedotáčivosti.
  • SYSTÉM VEKTOROVÁNÍ TOČIVÉHO MOMENTU BRZDĚNÍM – TORQUE VECTORING BY BRAKING
    Systém zlepšuje agilitu a stabilitu vozidla při zatáčení. Neustále monitoruje a vyvažuje rozložení točivého momentu mezi všechna kola a zlepšuje tak přilnavost a řízení na silnici i v terénu. Systém může také zvýšit rychlost zatáčení a použitím brzdy na vnitřním zadním kole snížit nedotáčivost přenesením více točivého momentu na vnější kolo, což přispívá k dosažení vyšší stability.
  • KAPALNÉ ADITIVUM ADBLUE PRO VZNĚTOVÉ MOTORY (DEF)
    Kapalné aditivum DEF, známé také jako AdBlue®, AUS 32 a ARLA 32, je netoxická kapalina, bezbarvá, bez zápachu a nehořlavá. Aditivum je ve voze uloženo ve vyhrazené nádrži a vstřikuje se do výfukového systému za účelem čištění výfukových plynů. Zjistěte více o kapalině Adblue®
  • ELEKTROMECHANICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ (EPAS)
    Elektromechanický posilovač řízení (EPAS) nabízí mimořádnou odezvu, ovladatelnost a okamžitý účinek posilovače. Je aktivní pouze v případě potřeby, čímž šetří palivo. Sofistikovaná řídicí jednotka přizpůsobuje účinek posilovače EPAS tak, aby byla zaručena vynikající směrová stabilita při rychlé jízdě a snadné ovládání při pomalém manévrování.
  • ŘÍZENÍ BRZDNÉHO MOMENTU MOTORU (EDC)
    Řízení EDC zabraňuje blokování kol při intenzivním brzdění motorem na kluzkém povrchu. V případě potřeby krátkodobě zvyšuje točivý moment přenášený na poháněná kola.
  • REŽIM ECO
    Pokud je tato standardně dodávaná funkce aktivována, upřednostňuje nejhospodárnější nastavení vozidla včetně automatické převodovky, aktivně řízené hnací soustavy, topení a klimatizace, pomáhající minimalizovat spotřebu paliva a emise CO2. Data režimu ECO poskytují řidiči prostřednictvím dotykového displeje relevantní informace k osvojení hospodárnějších jízdních návyků.
  • MOTORY INGENIUM
    Moderní vznětový čtyřválec Ingenium značky Land Rover se vyznačuje působivým výkonem a vytříbeností. Lehký, celohliníkový motor se zdvihovým objemem 2,0 litru je opatřen hlavou válců se 16 ventily a rozvodem DOHC. Výfukové ventily jsou vybaveny proměnným časováním a dvěma vyvažovacími hřídeli, které zajišťují ještě kultivovanější jízdu. Seznamte se podrobněji s našimi motory Ingenium zde.

KOMFORT A PRAKTIČNOST

VYBRAT MODEL

KOMFORT A PRAKTIČNOST - KOMFORT A PRAKTIČNOST

OTEVŘÍT VŠECHNOZAVŘÍT VŠECHNO
  • ELEKTRONICKY ŘÍZENÉ VZDUCHOVÉ ODPRUŽENÍ (EAS)
    Odpružení všech kol optimalizuje dráhu propružení kol a světlou výšku vozidla, což optimalizuje komfort, stabilitu a schopnosti. Při stojícím vozidle maximalizuje vzduchové odpružení všestrannost vozidla zvýšením nebo snížením jeho výšky za účelem kultivovanějšího nastupování/vystupování cestujících. Svou užitečnost prokáže také při nakládání zavazadel a jiných předmětů do vozidla.
  • ROZŠÍŘENÝ REŽIM
    Pokud vozidlo detekuje, že je podvozek u země, je systému vzduchového odpružení dočasně poskytnuta dodatečná světlá výška. Pro zvednutí vzduchového odpružení a poskytnutí větší světlé výšky se rozšířený režim aktivuje automaticky. Rozšířený režim je k dispozici vždy, není nutné jej zvolit.
    K dispozici pouze s elektronicky řízeným vzduchovým odpružením (EAS)
  • SENZOROVĚ OVLÁDANÉ VÍKO ZAVAZADLOVÉHO PROSTORU
    Řidič může ovládat víko zavazadlového prostoru z okraje chodníku, aniž by se musel dotknout vozidla nebo klíčku s dálkovým ovládáním. Je-li detekován chytrý klíč, lze tuto funkci ovládat pohybem nohy v oblasti pod vozidlem – to vše díky senzorům umístěným na obou stranách víka zavazadlového prostoru.
  • PRŮHLEDOVÝ DISPLEJ (HEAD UP DISPLAY, HUD)
    Tento prvek výbavy na přání zobrazuje na čelním skle klíčové údaje o vozidle, jako například rychlost jízdy, zařazený rychlostní stupeň a pokyny navigace. Řidič tak může i nadále sledovat dění na silnici. Celosvětově první špičkový systém se vyznačuje použitím holografické technologie, která přináší vynikající sytost barev, skvělý jas a kontrast. Řidič může průhledový displej zapínat a vypínat podle potřeby.

ASISTENČNÍ SYSTÉMY

VYBRAT MODEL

ASISTENČNÍ SYSTÉMY - ASISTENČNÍ SYSTÉMY

OTEVŘÍT VŠECHNOZAVŘÍT VŠECHNO
  • SYSTÉM ROZPOZNÁVÁNÍ DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ
    Se systémem sledování dopravního značení máte vždy dokonalý přehled. Zobrazuje vám značky na přístrojové desce, kde je můžete snadno sledovat, a na průhledovém displeji, pokud je součástí výbavy. Systém zjišťuje značky udávající rychlostní limit (včetně proměnných dopravních rychlostních značek umístěných nad vozovkou) a dopravní značky s doplňkovými informacemi, například nižší omezenou rychlost za deště.
  • ADAPTIVNÍ TEMPOMAT S ASISTENTEM PRO JÍZDU V KOLONĚ
    Adaptivní tempomat používá radarové senzory pro automatické změny rychlosti jízdy s cílem zachovat bezpečný odstup od vpředu jedoucího vozidla. Pokud vpředu jedoucí vozidlo zpomalí, váš vůz Land Rover automaticky sníží svou rychlost, aby udržel bezpečnou vzdálenost. Jakmile se silnice před ním uvolní, váš vůz se vrátí k nastavené rychlosti. Jestliže vozidlo vpředu zastaví, funkce asistenta pro jízdu v dopravní koloně váš vůz plynule zastaví. Jakmile se kolona znovu rozjede, stačí krátce sešlápnout pedál plynu a váš vůz bude opět následovat vozidlo vpředu.
  • INTELIGENTNÍ OMEZOVAČ RYCHLOSTI
    Pokud je adaptivní inteligentní omezovač rychlosti aktivován, využívá informace z rozpoznávání dopravního značení a na jejich základě přizpůsobuje rychlost vozidla identifikovaným rychlostním limitům.
  • ZADNÍ PARKOVACÍ SENZORY
    Díky parkovacím senzorům vzadu je parkování v těsných prostorech snazší a bezpečnější. Senzory instalované v zadním nárazníku se automaticky aktivují po zařazení zpátečky. Při parkování vás dotykový displej a zvuková odezva informují o tom, jak blízko překážek se nacházíte.
  • PŘEDNÍ A ZADNÍ PARKOVACÍ SENZORY
    Díky našim parkovacím senzorům umístěným vpředu a vzadu je manévrování ještě snazší a bezpečnější. Senzory, které se nacházejí v předním a zadním nárazníku, se aktivují, když zařadíte zpátečku, nebo když je sami aktivujete ručně. Při parkování vás dotykový displej a zvuková odezva informují o tom, jak blízko překážek se nacházíte.
  • PARKOVACÍ SENZORY S ROZSAHEM 360°
    Naše parkovací senzory s rozsahem pokrytí 360° vám poskytnou maximální jistotu při manévrování ve stísněných prostorech. Senzory rozmístěné po celém obvodu vozidla se automaticky aktivují při zařazení zpátečky nebo je lze aktivovat ručně. Na dotykové obrazovce se zobrazí pohled na vozidlo shora. Při parkování vás dotykový displej a zvuková odezva informují o tom, jak blízko překážek se nacházíte.
  • PARKOVACÍ ASISTENT (PODÉLNÉ PARKOVÁNÍ A ASISTENT PRO VÝJEZD Z PARKOVACÍHO STÁNÍ)
    Díky parkovacímu asistentovi je podélné parkování v těsných prostorech snazší než kdykoli předtím. Parkovací asistent vůz zaparkuje na vhodné parkovací místo. Stačí zvolit příslušný rychlostní stupeň a ovládat rychlost vozu. Parkovací asistent vám pomůže i s výjezdem z parkovacího místa. Na veškerý stres související s parkováním tak můžete zapomenout. Oběma manévry vás provedou grafická znázornění a upozornění.
  • PARKOVACÍ ASISTENT (PODÉLNÉ A PŘÍČNÉ PARKOVÁNÍ, VÝJEZD Z PARKOVACÍHO STÁNÍ)
    Díky parkovacímu asistentovi je podélné a příčné parkování v těsných prostorech snazší než kdykoli předtím. Parkovací asistent navede váš vůz na vhodné parkovací místo. Stačí zvolit příslušný rychlostní stupeň a ovládat rychlost vozu. Parkovací asistent vám pomůže i s výjezdem z parkovacího místa. Na veškerý stres související s parkováním tak můžete zapomenout. Oběma manévry vás provedou grafická znázornění a upozornění.
  • SYSTÉM VAROVÁNÍ PŘED KOLIZÍ PŘI COUVÁNÍ
    Náš systém varování před kolizí při couvání je obzvláště užitečný při couvání z parkovacího místa. Upozorňuje vás na vozidla, chodce či jiná nebezpečí blížící se z obou stran k zádi vyjíždějícího vozu. Systém vás upozorňuje zvukovými i vizuálními výstrahami – vždy tak víte, co se za vámi děje, i když máte omezený výhled.
  • AKTIVNÍ ASISTENT PRO UDRŽOVÁNÍ VOZIDLA V JÍZDNÍM PRUHU (LKA)
    Aktivní asistent pro udržování vozidla v jízdním pruhu zvyšuje bezpečnost při cestách na dlouhé vzdálenosti. Systém detekuje neúmyslné vyjetí z jízdního pruhu a jemným zásahem do řízení vrátí vůz zpět do jeho pruhu.
  • ASISTENT BDĚLOSTI ŘIDIČE
    Asistent sledování bdělosti řidiče rozpozná vaši počínající ospalost nebo únavu a včas vás upozorní na nutnost udělat si přestávku.
  • SYSTÉM SLEDOVÁNÍ SLEPÉHO ÚHLU
    Výstražný systém sledování slepého úhlu vás upozorní na vozidla ve slepém úhlu a rychle se blížící vozy zezadu. Při zjištění vozidla se v příslušném vnějším zpětném zrcátku objeví malá výstražná kontrolka. Změníte-li směr jízdy ve směru překážky, výstražná kontrolka začne na znamení hrozícího nebezpečí blikat.
  • ASISTENT SLEDOVÁNÍ SLEPÉHO ÚHLU
    Asistent sledování slepého úhlu spolupracuje s naším systémem sledování slepého úhlu a pomáhá předcházet kolizím. Začnete-li měnit jízdní pruh a vaše vozidlo detekuje ve slepém úhlu jiný vůz, asistent sledování slepého úhlu poskytne přesně vypočítaný moment řízení a navede vaše vozidlo bezpečně mimo dráhu blížícího se vozidla.
  • AKTIVNÍ ASISTENT PRO JÍZDU V JÍZDNÍM PRUHU
    S upozorněním na opuštění jízdního pruhu budou vaše dlouhé cesty mnohem bezpečnější. Systém detekuje neúmyslné vybočení z jízdního pruhu a upozorňuje řidiče vizuálně a mírnými vibracemi volantu.
  • AUTONOMNÍ NOUZOVÉ BRZDĚNÍ (AEB)
    Nastane-li situace vyžadující nouzové brzdění, je váš vůz stále v pohotovosti. V případě zjištění rizika střetu vás systém upozorní na nebezpečí čelní kolize a poskytne vám čas na zásah. Jestliže nebezpečí kolize trvá a řidič nereaguje, systém autonomního nouzového brzdění neprodleně aktivuje brzdy, aby střetu zabránil nebo zmírnil intenzitu případného nárazu.
  • ASISTENT DÁLKOVÝCH SVĚTEL (AHBA)
    Systém automaticky přepíná mezi tlumenými a dálkovými světly podle potřeby na základě pokynů senzoru uloženého před vnitřním zpětným zrcátkem.
  • ASISTENT NOUZOVÉHO BRZDĚNÍ (EBA)
    Při rychlém sešlápnutí brzdového pedálu zvýší systém brzdnou sílu na maximum, aby zkrátil brzdnou dráhu. Dalším přínosem je zachování optimální ovladatelnosti vozu v nečekaných situacích.

INFORMAČNÍ A ZÁBAVNÍ SYSTÉMY

VYBRAT MODEL

INFORMAČNÍ A ZÁBAVNÍ SYSTÉMY - INFORMAČNÍ A ZÁBAVNÍ SYSTÉMY

OTEVŘÍT VŠECHNOZAVŘÍT VŠECHNO
  • INCONTROL
    InControl je soubor služeb a aplikací, který vás propojí s vaším vozem a zajistí vám bezproblémové a bezpečné spojení s okolním světem. I když jste od svého vozu vzdáleni, systém InControl zůstává s vámi a stará se, aby byly vaše zážitky s vozem značky Land Rover příjemnější, než kdykoli dříve. Zjistěte více o systému InControl
  • INCONTROL APPS
    Technologie InControl Apps společnosti Land Rover umožňuje ovládat aplikace v chytrém telefonu, optimalizované pro váš vůz a to prostřednictvím dotykového displeje vozidla. Týká se i funkcí Kontakty, Kalendář a Přehrávač hudby. Umožňuje stahování aplikací od třetích stran a nabízí širokou škálu služeb. Systém InControl Apps propojíte s chytrým telefonem pomocí kabelu USB do slotu USB. Zjistěte více o systému InControl Apps
  • INCONTROL PROTECT
    Váš chytrý telefon slouží jako portál, jímž se spojíte se svým vozem Land Rover pomocí systému InControl Protect. Na dálku můžete zkontrolovat hladinu paliva v nádrži, najít svůj vůz na zaplněném parkovišti, zaznamenat své cesty a dokonce zkontrolovat, zda jste nenechali otevřené okno. Zahrnuta je také optimalizovaná funkce Land Rover Assistance, která dokáže v případě poruchy odeslat informace o diagnostice a poloze vozidla odtahové společnosti. Funkce nouzového volání v případě závažných nehod upozorní záchranné složky v dané oblasti. Zjistěte více o systému InControl Protect
  • INCONTROL SECURE
    Systém InControl Secure používá sledovací technologii, která vás upozorní na pokus o odcizení vozidla a odešle data o poloze vozidla příslušným orgánům v zájmu jeho rychlého vyhledání. Zjistěte více o systému InControl Secure
  • INCONTROL TOUCH
    InControl Touch je nový standardní multimediální systém s 8" dotykovým displejem, který se vyznačuje intuitivním ovládáním dotykem a pohyby prsty. Jeho součástí je špičkový navigační systém s mapovými podklady ve formátech 2D nebo 3D a s funkcí hlasových pokynů. K dispozici je bezproblémové připojení telefonu, stejně jako ovládací prvky klimatizace, zábavy a vozidla pro nastavení přesně dle vaší nálady. InControl Touch je centrálou pro mnoho aktivních bezpečnostních funkcí a další prvky volitelné výbavy. Zjistěte více o systému InControl Touch
  • INCONTROL TOUCH PRO
    InControl Touch Pro je nejpokročilejší multimediální systém, jaký kdy společnost Land Rover nabízela. Citlivý vícedotykový displej podporuje ovládání listováním a zoomováním pomocí prstů a poskytuje nejbohatší audiovizuální zážitek všech dob. Aby byl tento zážitek ještě silnější, má systém také plně konfigurovatelnou domovskou obrazovku a funkci přirozeného hlasového ovládání podporující příkazy, jako například „more like this“ (další podobné tituly) pro výběr skladeb. 10GB jednotka SSD (solid state drive) je určena pro ukládání médií, a umožňuje zobrazování obalů alb Gracenote. Zjistěte více o systému InControl Pro
  • AUDIOSYSTÉM MERIDIAN DIGITAL SURROUND
    Společnost Land Rover uzavřela partnerství se společností Meridian, světovou jedničkou v oblasti vysoce výkonných zvukových technologií a digitálního zpracování zvuku, za účelem vyvinutí vyspělých audiosystémů pro model Discovery Sport. Audiosystém Meridian Digital Surround s výkonem 825 W, který se dodává na přání, zahrnuje 15 reproduktorů včetně dvoukanálového subwooferu, zajišťuje křišťálově čisté výšky a plné, hluboké basy po celém prostoru kabiny. Svou hudbu posloucháte přesně tak, jak chcete.

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070

Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 u modelů Discovery Sport, Discovery, Range Rover Evoque, Range Rover Sport, Range Rover:

Spotřeba paliva v kombinovaném zkušebním cyklu: 12,8 - 4,2 l/100 km, emise CO2 v kombinovaném zkušebním cyklu: 299 - 109 g/km.

Uvedené informace o spotřebě paliva a emisích CO2 odpovídají hodnotám získaným při testování za ideálních podmínek v technických laboratořích, a to v souladu se standardizovaným postupem dle nařízení Rady (ES) č. 715/2007 a č. 692/2008 v platném znění. Uváděné hodnoty se nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje srovnání mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se spotřeba paliva u různých provedení vozů téže modelové řady může odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a výši emisí CO2 u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva motorem, ale také jízdní styl a další netechnické faktory jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a stav udržovanosti vozidla. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny a nese hlavní odpovědnost za globální oteplování. Další oficiální informace o spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních motorových vozidel Vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce značky Land Rover. Kompletní údaje o spotřebě paliva naleznete také v sekci „Technické údaje“.