Svět bez emisí, nehod a dopravních zácp. Našim cílem je učinit prostřednictvím nepřetržitých inovací společnost bezpečnější, zdravější a rovněž chránit životní prostředí. Proto přizpůsobujeme naše produkty a služby rychle se měnícímu světu kolem nás.

Woman looking outside From Defender window

ŽÁDNÉ EMISE

Od roku 2007 se nám podařilo snížit celkové provozní emise CO2 na jeden vůz o 50,7 %* a mezi lety 2007 a 2017 jsme snížili také průměrné výfukové emise CO2 našeho evropského vozového parku o 36,1 %.

Toho jsme docílili díky stále se rozšiřující nabídce elektromobilů a hybridních automobilů, mezi které patří například Range Rover Sport ve verzi plug-in hybrid. Rovněž se snažíme dosáhnout nulových emisí napříč celou výrobní sítí. Ve všech závodech ve Velké Británii proto používáme stoprocentně obnovitelné zdroje energie a zdroje s nulovou uhlíkovou stopou.

Steering Wheel and Speedometer

ŽÁDNÉ NEHODY

Příčinou 94 % dopravních nehod je selhání lidského faktoru. To se snažíme změnit, a proto se zaměřujeme na systémy rozhraní mezi člověkem a strojem (HMI) a technologie autonomního řízení.

Nové vozy Jaguar a Land Rover nabízejí celou řadu asistenčních systémů včetně systému sledování pozornosti řidiče, který rozpozná, když řidič začne pociťovat únavu a včas ho upozorní, že je třeba zastavit a udělat si přestávku.

Grade-Separated Junction

ŽÁDNÉ ZÁCPY

Uvědomujeme si, že světová dopravní infrastruktura se blíží svým limitům. Díky nové generaci chytrých technologií v ulicích a uvnitř našich vozů dokážeme optimalizovat plynulost dopravy a dopřát tak řidičům příjemné chvilky na cestách.

V rámci našeho výzkumu, který má za cíl podpořit vývoj systému autonomního řízení, v současnosti testujeme technologii GLOSA. Jedná se o technologii, která dokáže vypočítat optimální rychlost tak, aby se při každé jízdě zkrátil čas strávený stáním na semaforech.

Uvědomujeme si, že abychom dosáhli udržitelné změny, je potřeba mnohem víc, než jen změnit jízdní vlastnosti vozu a docílit nulových výfukových emisí. Proto v každé fázi vývoje nového vozidla klademe důraz na principy oběhového hospodářství a systematičnost, které nám pomáhají snížit celkový dopad na životní prostředí.

100 %

Výrobní závody ve Velké Británii již neposílají žádný odpad na skládky.

360 000

Množství tun odpadu z uzavřeného výrobního procesu, které se nám mezi lety 2013 a 2019 podařilo přeměnit na lehké hliníkové konstrukce vozů.

14 MILIONŮ

Tolik jednorázových položek přestala používat naše společnost. Jednalo se například o jednorázové kelímky či obaly na součásti vozů.

*V důsledku zvýšení objemu, optimalizace rozvodné sítě a zlepšení efektivity ve Velké Británii, Rakousku, podnicích v Číně a závodech v Brazílii.