JAGUAR LAND ROVER VYROBIL VÍCE NEŽ 1,5 MILIONU MOTORŮ INGENIUM
- Engine Manufacturing Centre (EMC) vyrábí kompletní řadu pohonných jednotek Ingenium.
- Do rodiny Ingenium přibyl nový vznětový řadový šestiválec a patří tam i elektrická pohonná jednotka (EDU), která se do automobilů přidává v továrně ve Wolverhamptonu ve Velké Británii.
- Výrobní závod podporuje přechod k elektrifikaci a je součástí aktivity Destination Zero.
Whitley, 9. září 2020 – Automobilka Jaguar Land Rover vyrobila přes 1,5 milionu motorů Ingenium a navíc přidala do nabídky další motory. Engine Manufacturing Centre ve Wolverhamptonu vyrábí řadu hospodárných motorů Ingenium a také elektrifikované pohonné jednotky pro všechny modely značek Jaguar a Land Rover.
Vyspělé motory Ingenium jsou zkonstruovány tak, aby maximalizovaly výkon a současně snižovaly dopad na životní prostředí a provozní náklady pro zákazníky. Celohliníkové motory Ingenium pro vozy značek Jaguar a Land Rover vyvinuté a vyráběné ve Velké Británii jsou navrženy jako modulární, flexibilní a škálovatelné a mají společné základní technologie.
Nejnovější přírůstek do řady Ingenium, šestiválcový vznětový motor, který nabízí vyšší výkon, hladký chod a úspornost, pohání nový Range Rover a Range Rover Sport. Vyspělý řadový diesel Ingenium s mild-hybridní technologií se tak připojuje k řadě úsporných šestiválcových zážehových a čtyřválcových zážehových a vznětových motorů vyráběných v závodě společnosti Jaguar Land Rover ve West Midlands.
Rozvíjející se řada Ingenium podporuje dlouhodobý závazek společnosti snížit emise vozů a spotřebu paliva v celé modelové řadě. Jde o aktivity v rámci závazku Destination Zero, tedy za pomoci inovací snižovat emise a čistit životní prostředí.
Jaguar Land Rover pokračuje ve vývoji své technologie motorů Ingenium, v elektrifikaci modelové řady a zavádí koncepční řešení pohonné jednotky s vodíkovými palivovými články. V Engine Manufacturing Centre probíhá rovněž montáž elektrických pohonných jednotek (EDU), které zákazníkům, jenž chtějí přejít z konvenčních na elektrifikované vozy, nabízejí plnou flexibilitu mezi novými zážehovými a vznětovými motory a EDU.
Závod ve Wolverhamptonu je doplněn rostoucím elektrifikačním ekosystémem v Midlands a inovativním a technologicky vyspělým Battery Assembly Centre pro montáž baterií v nedaleké Hams Hall, kde jsou montovány baterie pro PHEV a BEV. Společně budou pohánět příští generaci elektrifikovaných vozů Jaguar a Land Rover.
„Máme vysokou poptávku po vozech s čistším provozem, takže je důležitější než kdy jindy dodávat hospodárné motory s nízkými emisemi, aniž by došlo ke snížení výkonu nebo terénních schopností, které naši zákazníci očekávají,“ řekl Ken Close, Jaguar Land Rover Powertrain Operations Launch Director.
„Naše motory Ingenium nabízejí to nejlepší z obou světů – nižší spotřebu paliva a emisí, a ještě vyšší točivý moment pro lepší odezvu a zapojení do řízení.“
Engine Manufacturing Centre dodává motory do celosvětově vyráběných vozů Jaguar Land Rover, přičemž velká většina těchto pohonných jednotek je montována do vozů ve výrobních závodech ve Velké Británii, včetně Solihullu, v domově nedávno modernizovaného Range Roveru a Range Roveru Sport.
Nejnovější řadový vznětový šestiválec se vyrábí ve stejném závodě jako šestiválcový zážehový motor, který byl úspěšně uveden na trh v loňském roce. Patří k nim opracování klíčové architektury, hlavy válců, bloku motoru a klikové hřídele, jakož i montáž a testování motoru.