INFORMACE O UŽITÍ COOKIES

Land Rover by rád používal soubory cookie pro ukládání informací do Vašeho počítače s cílem zlepšovat svou webovou stránku a nabízet Vám produkty a služby, o nichž jsme přesvědčeni, že by Vás mohly zajímat. Jeden ze souborů cookie, které používáme, je zásadní pro funkčnost některých částí webové stránky a byl již odeslán. Všechny soubory cookie z této internetové stránky můžete smazat a zablokovat, ale některé její prvky pak nemusí správně fungovat. Více informací o internetovém behaviorálním marketingu nebo o námi používaných souborech cookie, i o postupu, jak je smazat, naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

AKTUALIZACE PROHLÍŽEČE

Zjistili jsme, že nepoužíváte aktuální verzi prohlížeče. Aktualizace prohlížeče Internet Explorer na nejnovější verzi vám umožní prohlížet a používat tuto webovou stránku v plném rozsahu. Běžné procházení internetu bude rovněž bezpečnější, neboť aktualizace zohledňuje nejnovější bezpečnostní standardy.

STRUČNÝ PŘEHLED TECHNICKÝCH ÚDAJŮ

ZRYCHLENÍ

6,8 S

Z 0 na 100 km/h za pouhých 6,8 sekundy. V porovnání s konvenčním zážehovým motorem nabízí model PHEV P400e v případě potřeby výkon navíc.

VYŠŠÍ VÝKON

404 k

Model PHEV P400e nabízí vynikající jízdní vlastnosti a kombinovaný výkon motoru a elektromotoru 404 k.

DOJEZD NA ELEKTRICKOU ENERGII

48 km

Model PHEV P400e je schopný zvládnout krátké dojíždění v plně elektrickém režimu a nabízí dojezdovou vzdálenost až 48 km.

SPOTŘEBA PALIVA

72 g/km CO2

Spotřeba paliva pouhých 3,2 l na 100 km a emise CO2 72 g/km řadí vozidlo mezi naše nejefektivnější modely a poukazují na mimořádnou hospodárnost.

FUNKCE VOZŮ PHEV

  • tbc

    NABÍJENÍ

    Nabití vozidla pomocí kabelu pro domácí nabíjení může trvat pouhé 7,5 hodiny v závislosti na místním zdroji napájení. Pokud použijete časované nabíjení a zvolíte dobu nabíjení vozidla PHEV, můžete využít tarify za elektřinu mimo špičku nebo si jednoduše vybrat příhodnou denní dobu*.

  • tbc

    INTELIGENTNÍ DISPLEJ HYBRIDNÍHO ELEKTROMOBILU

    Displej je propojený se systémem Touch Pro Duo a interaktivním displejem řidiče a poskytuje přehled o efektivitě jízdy a informace v reálném čase o funkci elektromotoru v kombinaci s konvenčním spalovacím motorem.

  • tbc

    PŘEDNASTAVENÍ TEPLOTY INTERIÉRU

    Před nastoupením do vozu můžete interiér vyhřát nebo ochladit, aniž byste museli startovat motor, a užívat si tak pohodlnější život. Dojezd na elektrickou energii tím není nijak ohrožen.

  • tbc

    INTELIGENTNÍ VEDENÍ TRAS

    Díky propojení se systémem InControl se budou vlastníkům vozů PHEV zobrazovat nabíjecí body na aktuální trase. Systém rovněž zobrazí nejefektivnější trasy s přihlédnutím k danému terénu i sklonu vozovky. Veškeré tyto informace se zobrazují na horním dotykovém displeji.

  • tbc

    SPOTŘEBA PALIVA VOZU PHEV

    V režimu EV jsou možné jízdy až na vzdálenost 48 km s nulovými emisemi. Při cestách na delší vzdálenosti se motory kombinují a dosahují překvapivě nízké hodnoty emisí CO2 72 g/km. To představuje vyšší úsporu paliva a nižší dopad na životní prostředí.

  • tbc

    TICHÁ, KULTIVOVANÁ JÍZDA

    Náš dosud nejtišší model Range Rover PHEV umožňuje v režimu elektrického vozidla (EV) jezdit téměř neslyšně. Tento režim zajišťuje plynulý přechod mezi zážehovým motorem a elektromotorem, dokonalou kultivovanou jízdu a naprostý klid v interiéru vozu.

DESIGN

KOMFORT A PRAKTIČNOST

SCHOPNOSTI

VYBERTE SI MODEL

tbc
tbc

tbc
tbc
Bude upřesněno

*Doba nabíjení se liší v závislosti na trhu, výkonu zdroje napájení a použitém typu nabíjení.
**Brodit se lze pouze s nastartovaným zážehovým motorem.

U modelů PHEV je omezen objem zadního zavazadlového prostoru. Se žádostí o podrobnosti se obraťte na místního prodejce.

Uvedené hodnoty jsou hodnoty NEDC2, které vycházejí z oficiálních testů výrobce podle zkušební metodiky WLTP v souladu s legislativou Evropské unie. Pouze pro účely porovnání. Skutečné hodnoty se mohou lišit. Hodnoty emisí CO2 a spotřeby paliva se mohou lišit v závislosti na použitých kolech a podle výbavy na přání. Hodnoty NEDC2 se vypočítávají podle oficiálního vzorce z hodnot zjištěných v rámci testovacího jízdního cyklu WLTP a jsou ekvivalentem hodnot původního cyklu měření NEDC.