INFORMACE O UŽITÍ COOKIES

Land Rover by rád používal soubory cookie pro ukládání informací do Vašeho počítače s cílem zlepšovat svou webovou stránku a nabízet Vám produkty a služby, o nichž jsme přesvědčeni, že by Vás mohly zajímat. Jeden ze souborů cookie, které používáme, je zásadní pro funkčnost některých částí webové stránky a byl již odeslán. Všechny soubory cookie z této internetové stránky můžete smazat a zablokovat, ale některé její prvky pak nemusí správně fungovat. Více informací o internetovém behaviorálním marketingu nebo o námi používaných souborech cookie, i o postupu, jak je smazat, naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

AKTUALIZACE PROHLÍŽEČE

Zjistili jsme, že nepoužíváte aktuální verzi prohlížeče. Aktualizace prohlížeče Internet Explorer na nejnovější verzi vám umožní prohlížet a používat tuto webovou stránku v plném rozsahu. Běžné procházení internetu bude rovněž bezpečnější, neboť aktualizace zohledňuje nejnovější bezpečnostní standardy.

Model P400e obohacuje legendární schopnosti vozu Range Rover o výhody elektrifikace. Nabízí extrémně nízké emise a dojezd na elektrický pohon až 48 km.

ELIZABETH HILL HLAVNÍ PRODUKTOVÝ TECHNIK

VÝKON

Vozidlo PHEV poskytuje 404 k a emise CO2 od 72 g/km díky kombinaci vyspělého zážehového motoru Si4 Ingenium 2,0 l s výkonem 212 kW a vysokokapacitního 105 kW elektromotoru.

TICHÁ, KULTIVOVANÁ JÍZDA

Model PHEV nabízí v režimu elektrického vozidla dokonale tichou jízdu doplněnou plynulým přechodem mezi zážehovým motorem a elektromotorem.

JÍZDNÍ REŽIMY

K dispozici je paralelní hybridní režim (výchozí jízdní režim) kombinující zážehový a elektrický motor nebo jízda s maximálním využitím elektromotoru v režimu elektrického vozidla^.

BEZKONKURENČNÍ SCHOPNOSTI

Výkon a schopnosti vozidla PHEV jsou precizní a nekompromisní a nabízejí dokonalou jízdu v terénu, včetně brodění* či zdolávání kamenů.

JAK TO FUNGUJE

ELEKTRICKÁ VOZIDLA

ČÁSTEČNĚ HYBRIDNÍ VOZIDLO (MHEV)

MHEV je hybridní systém, který shromažďuje a uchovává energii, která se běžně ztrácí při brzdění vozidla, a inteligentně ji využívá k podpoře motoru. Využívá vylepšený systém Stop/Start, který umožňuje vypnutí motoru při zastavování vozidla. Tyto funkce zlepšují spotřebu paliva vozidla.

HYBRIDNÍ VOZIDLO (HEV)

Hybridní vozidlo (HEV) dosahuje nižší spotřeby, neboť využívá konvenční motor v kombinaci s elektromotorem a sadou akumulátorů, které se nabíjí pomocí rekuperace.

HYBRIDNÍ AUTOMOBIL (PHEV)

Kombinuje konvenční motor s elektromotorem a akumulátorem. Hybridní elektromobil (PHEV) se nabíjí z externího napájecího zdroje a využívá rekuperaci. Spalovací motor a elektromotor hladce spolupracují a zajišťují optimální výkon a hospodárný provoz.

BATERIOVÝ ELEKTROMOBIL (BEV)

Elektrická vozidla vybavená akumulátorem (BEV) nemají běžný spalovací motor, jsou poháněna výhradně elektromotorem využívajícím akumulátor a nabíjí se prostřednictvím nabíjecího bodu. Vozidlo tedy při jízdě vždy využívá pouze elektrickou energii. Vozy BEV se nabíjejí z externího zdroje napájení a prostřednictvím rekuperace, díky čemuž dosahují nulových emisí.

NABÍJENÍ ELEKTRICKÝCH VOZIDEL

VYBERTE SI MODEL

tbc
Bude upřesněno

*Doba nabíjení se liší v závislosti na trhu, výkonu zdroje napájení a použitém typu nabíjení.
^Paralelní hybridní režim se automaticky znovu aktivuje v případě, že řidič potřebuje vyšší výkon a točivý moment, než jaký je k dispozici, nebo pokud úroveň nabití akumulátoru klesne na úroveň, která není dostatečná pro další jízdu.

U modelů PHEV je omezen objem zadního zavazadlového prostoru. Se žádostí o podrobnosti se obraťte na místního prodejce.

Uvedené hodnoty jsou hodnoty NEDC2, které vycházejí z oficiálních testů výrobce podle zkušební metodiky WLTP v souladu s legislativou Evropské unie. Pouze pro účely porovnání. Skutečné hodnoty se mohou lišit. Hodnoty emisí CO2 a spotřeby paliva se mohou lišit v závislosti na použitých kolech a podle výbavy na přání. Hodnoty NEDC2 se vypočítávají podle oficiálního vzorce z hodnot zjištěných v rámci testovacího jízdního cyklu WLTP a jsou ekvivalentem hodnot původního cyklu měření NEDC.