Model P400e obohacuje legendární schopnosti vozu Range Rover o výhody elektrifikace. Nabízí extrémně nízké emise a dojezd na elektrický pohon až 51 km.

ELIZABETH HILL HLAVNÍ PRODUKTOVÝ TECHNIK
VÝKON

Vozidlo PHEV poskytuje 404 k a emise CO2 od 73 g/km díky kombinaci vyspělého zážehového motoru Si4 Ingenium 2,0 l s výkonem 300 k a vysokokapacitního 85kW elektromotoru.

TICHÁ, KULTIVOVANÁ JÍZDA

Model PHEV nabízí v režimu elektrického vozidla dokonale tichou jízdu doplněnou plynulým přechodem mezi zážehovým motorem a elektromotorem.

JÍZDNÍ REŽIMY

K dispozici je paralelní hybridní režim (výchozí jízdní režim) kombinující zážehový a elektrický motor nebo jízda s maximálním využitím elektromotoru v režimu elektrického vozidla.^

BEZKONKURENČNÍ SCHOPNOSTI

Výkon a schopnosti vozidla PHEV jsou precizní a nekompromisní a nabízejí dokonalou jízdu v terénu, včetně brodění* či zdolávání kamenů.

JAK TO FUNGUJE

/

ELEKTRICKÁ VOZIDLA

ČÁSTEČNĚ HYBRIDNÍ VOZIDLO (MHEV)

MHEV je hybridní systém, který shromažďuje a uchovává energii, která se běžně ztrácí při brzdění vozidla, a inteligentně ji využívá k podpoře motoru. Využívá vylepšený systém Stop/Start, který umožňuje vypnutí motoru při zastavování vozidla. Tyto funkce zlepšují spotřebu paliva vozidla.

HYBRIDNÍ VOZIDLO (HEV)

Hybridní vozidlo (HEV) dosahuje nižší spotřeby, neboť využívá konvenční motor v kombinaci s elektromotorem a sadou akumulátorů, které se nabíjí pomocí rekuperace.

HYBRIDNÍ AUTOMOBIL (PHEV)

Kombinuje konvenční motor s elektromotorem a akumulátorem. Hybridní elektromobil (PHEV) se nabíjí z externího napájecího zdroje a využívá rekuperaci. Spalovací motor a elektromotor hladce spolupracují a zajišťují optimální výkon a hospodárný provoz.

BATERIOVÝ ELEKTROMOBIL (BEV)

Elektrická vozidla vybavená akumulátorem (BEV) nemají běžný spalovací motor, jsou poháněna výhradně elektromotorem využívajícím akumulátor a nabíjí se prostřednictvím nabíjecího bodu. Vozidlo tedy při jízdě vždy využívá pouze elektrickou energii. Vozy BEV se nabíjejí z externího zdroje napájení a prostřednictvím rekuperace, díky čemuž dosahují nulových emisí.

NABÍJENÍ ELEKTRICKÝCH VOZIDEL

/
ZPĚT

VYBERTE SI MODEL

RANGE ROVER PHEV


* Brodit se lze pouze s nastartovaným zážehovým motorem.
** Doba nabíjení se liší v závislosti na trhu, výkonu zdroje napájení a použitém typu nabíjení.
^ Paralelní hybridní režim se automaticky znovu aktivuje v případě, že řidič potřebuje vyšší výkon a točivý moment, než jaký je k dispozici, nebo pokud úroveň nabití akumulátoru klesne na úroveň, která není dostatečná pro další jízdu. U modelů PHEV je omezen objem zadního zavazadlového prostoru. Se žádostí o podrobnosti se obraťte na místního prodejce.
Veškeré údaje jsou hodnoty plánované výrobcem a budou oficiálně potvrzeny před zahájením výroby. Upozorňujeme, že hodnoty týkající se emisí CO2 a spotřeby paliva se mohou lišit v závislosti na použitých kolech. S koly, která jsou součástí standardní výbavy, nemusí být možné uvedených nejnižších hodnot dosáhnout.

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070

Uvedené informace o spotřebě paliva a emisích CO2 jsou hodnoty získané rámci cyklu WLTP v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151 v platném znění a pro účely porovnání jsou zpětně přepočítány na hodnoty NEDC. Uváděné hodnoty se tedy nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a jeho užití v provozu a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje vždy jen srovnání spotřeby paliva a emisí v normovaném cyklu mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se však spotřeba paliva a emise u různých provedení vozů téže modelové řady mohou odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a emise u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva vozidlem, ale také jízdní styl, zatížení a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny nesoucí odpovědnost za globální oteplování.