/
/

EV NABÍJENÍ - PŘÍSLUŠENSTVÍ

KABEL PRO DOMÁCÍ NABÍJENÍ – STANDARDNÍ

Všechny vozy Land Rover PHEV se dodávají s kabelem pro domácí nabíjení (nabíjecí kabel pro režim 2). Kabel lze připojit do domácích zásuvek a nabízí dobu nabíjení pouhých 7,5 hodin. Kabel lze používat za každého počasí. Informace o dobách nabíjení ve vaší oblasti vám poskytne autorizovaný prodejce Land Rover.

MULTIFUNKČNÍ NABÍJECÍ KABEL – PŘÍSLUŠENSTVÍ 

Při použití multifunkčního nabíjecího kabelu (univerzální nabíjecí kabel pro režim 2) a vyhrazené průmyslové zásuvky lze plného nabití dosáhnout již za 2,75 hodin*. Vyměnitelný adaptér umožňuje využívat kabel v zahraničí, v místních dvoukolíkových či tříkolíkových variantách.

KABEL PRO VEŘEJNÉ NABÍJENÍ – PŘÍSLUŠENSTVÍ 

Až budete na cestách, pomocí kabelu pro veřejné nabíjení (nabíjecí kabel pro režim 3) se můžete připojit k nabíjecím stanicím AC. Kabel je kompatibilní s domácí nabíjecí stanicí, kterou autorizovaný dodavatel značky Land Rover může nainstalovat u vás doma.

/
/
ZPĚT

VYBERTE SI MODEL

RANGE ROVER PHEV



* Doba nabíjení se může lišit podle dodávky elektřiny v domácnosti.
** Některé stanice mohou vyžadovat registraci nebo tarif umožňující průběžné platby.
 U elektromobilu nebo nabíjecího kabelu nelze používat prodlužovací kabely nebo adaptéry.
U modelů PHEV je omezen objem zadního zavazadlového prostoru. Se žádostí o podrobnosti se obraťte na místního prodejce.
Nabíjecí vybavení se může na jednotlivých trzích lišit. Podrobnější informace získáte u svého prodejce.
Veškeré údaje jsou hodnoty plánované výrobcem a budou oficiálně potvrzeny před zahájením výroby. Upozorňujeme, že hodnoty týkající se emisí CO2 a spotřeby paliva se mohou lišit v závislosti na použitých kolech. S koly, která jsou součástí standardní výbavy, nemusí být možné uvedených nejnižších hodnot dosáhnout.

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070

Uvedené informace o spotřebě paliva a emisích CO2 jsou hodnoty získané rámci cyklu WLTP v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151 v platném znění a pro účely porovnání jsou zpětně přepočítány na hodnoty NEDC. Uváděné hodnoty se tedy nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a jeho užití v provozu a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje vždy jen srovnání spotřeby paliva a emisí v normovaném cyklu mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se však spotřeba paliva a emise u různých provedení vozů téže modelové řady mohou odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a emise u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva vozidlem, ale také jízdní styl, zatížení a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny nesoucí odpovědnost za globální oteplování.