INFORMACE O UŽITÍ COOKIES

Land Rover by rád používal soubory cookie pro ukládání informací do Vašeho počítače s cílem zlepšovat svou webovou stránku a nabízet Vám produkty a služby, o nichž jsme přesvědčeni, že by Vás mohly zajímat. Jeden ze souborů cookie, které používáme, je zásadní pro funkčnost některých částí webové stránky a byl již odeslán. Všechny soubory cookie z této internetové stránky můžete smazat a zablokovat, ale některé její prvky pak nemusí správně fungovat. Více informací o internetovém behaviorálním marketingu nebo o námi používaných souborech cookie, i o postupu, jak je smazat, naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

AKTUALIZACE PROHLÍŽEČE

Zjistili jsme, že nepoužíváte aktuální verzi prohlížeče. Aktualizace prohlížeče Internet Explorer na nejnovější verzi vám umožní prohlížet a používat tuto webovou stránku v plném rozsahu. Běžné procházení internetu bude rovněž bezpečnější, neboť aktualizace zohledňuje nejnovější bezpečnostní standardy.

Defender vám umožní pustit se do velkých věcí. Zabrat ještě víc. Posunout hranice svých možností.

SCHOPNOSTI V JAKÉMKOLI TERÉNU

Objevujte nová území. Vypořádejte se s extrémními podmínkami. Díky mimořádným schopnostem v každém terénu a stálému pohonu všech kol je Defender nezadržitelný. V terénu i na silnici.

KONFIGUROVATELNÝ SYSTÉM TERRAIN RESPONSE

Vydejte se na průzkum. Podle svých představ. Konfigurovatelný systém Terrain Response umožňuje individuální přizpůsobení terénních schopností vozu.

GEOMETRIE

Mimořádné nájezdové úhly. Zkrácené převisy vpředu a vzadu. Geometrie zajišťuje vozu Defender špičkové schopnosti.

SCHOPNOSTI

JÍZDA V TERÉNU

Pohon všech kol, dvoustupňová rozdělovací převodovka, elektronický aktivní diferenciál a široká nabídka pneumatik činí z vozu Defender náš nejschopnější Land Rover .

GEOMETRIE

Špičková geometrie vylepšuje všestranné schopnosti vozidla. Nájezdový úhel vpředu činí 38 stupňů1. Přechodový úhel až 31 stupňů a nájezdový úhel vzadu 40 stupňů1.

JÍZDA NA SILNICI

Skvělé schopnosti na silnici i v terénu. Vychutnejte si výjimečné pohodlí díky nezávislému odpružení vpředu a vzadu a výběru mezi odpružením vinutými pružinami a elektronicky řízeným vzduchovým odpružením se systémem Adaptive Dynamics.

Defender driving through desert
Defender driving on road

ZA HRANICE MOŽNOSTÍ

VÁŠ DEFENDER

Připraven na cokoli. Defender podle vašich představ.

Defender off road

DO KAŽDÉHO TERÉNU

POHON VŠECH KOL

Při jízdě po povrchu s nízkou přilnavostí, například sněhu či ledu, lze rozdělováním točivého momentu mezi přední a zadní kola zlepšit stabilitu a ovladatelnost vozu.

DVOUSTUPŇOVÁ PŘEVODOVKA

Přídavné nižší převodové stupně se mohou stát neocenitelným pomocníkem v náročných podmínkách, jako jsou strmá stoupání či klesání, jízda v terénu nebo jízda s přívěsem.

ELEKTRONICKY ŘÍZENÉ VZDUCHOVÉ ODPRUŽENÍ

Zvolte si při nastupování a vystupování výšku o 50 mm nižší než je běžná světlá výška, nebo při průjezdů extrémním terénem zvyšte světlou výšku vozu o 75 mm, či dokonce o dalších až 70 mm.

ELEKTRONICKÝ AKTIVNÍ DIFERENCIÁL

Systém zajišťuje lepší trakci v zatáčkách a větší přilnavost v terénu. Základem je řízení prokluzu mezi levým a pravým kolem na zadní nápravě.

KONFIGUROVATELNÝ SYSTÉM TERRAIN RESPONSE

Vůbec poprvé lze u systému Terrain Response individuálně upravit nastavení pohonné jednotky, řízení, diferenciálů a kontroly trakce podle terénních podmínek.

TERÉNNÍ TECHNOLOGIE

Dokonalá jistota a naprostá kontrola nad vozem za jakýchkoli podmínek. Funkce zahrnují rozjezd při nízké trakci, řízení plynulého rozjezdu ze svahu a asistenta pro sjíždění strmých svahů.

ADAPTIVE DYNAMICS

Až 500krát za sekundu monitoruje pohyby karoserie a volantu a zajišťuje tak klidnou jízdu s optimálními jízdními vlastnostmi. Systém reaguje na zásahy řidiče a terénní podmínky a podle nich průběžně mění nastavení tlumičů ve škále mezi extrémně měkkým až extrémně tuhým tlumením.

ALL TERRAIN PROGRESS CONTROL

Nastavte a udržujte konstantní rychlost při jízdě náročným terénem. Systém All Terrain Progress Control funguje jako tempomat při nízké rychlosti a je aktivní při rychlostech od 1,8 do 30 km/h.

POHONNÉ JEDNOTKY

ZÁŽEHOVÉ A VZNĚTOVÉ MOTORY

Defender nabízí řadu kultivovaných a hospodárných motorů Ingenium. Vyberte si z nabídky vyspělých zážehových a vznětových pohonných jednotek.

ZÁŽEHOVÝ MOTOR MHEV

V zájmu snížení spotřeby paliva a emisí CO2 motor P400 shromažďuje a uchovává energii, která se běžně ztrácí při brzdění vozidla, a znovu ji využívá.

ZÁŽEHOVÝ MOTOR MHEV

Již brzy bude moci Defender využívat výhod elektrifikace prostřednictvím motoru P400e pro hybridní automobily (PHEV).

INDIVIDUALIZACE

Two Defenders side profile

VYBERTE SI SVŮJ DEFENDER

Dokonalost má nejrůznější tvary, velikosti a styly.

1Elektronicky řízené vzduchové odpružení při použití terénní světlé výšky.
2Defender 110 s terénními pneumatikami.
3Před broděním vždy zkontrolujte trasu a výjezd.
4K dispozici v polovině roku 2020.

Výbava na přání a její dostupnost může záviset na konkrétní specifikaci vozidla (modelu a pohonné jednotce) nebo vyžadovat instalaci jiných prvků. Kontaktujte autorizovaného prodejce s žádostí o podrobnosti nebo si nakonfigurujte vozidlo online.

Všechny funkce ve vozidle může řidič používat, pouze pokud je to bezpečné. Řidič musí mít vozidlo neustále plně pod kontrolou.

Některé funkce vyžadují vhodnou SIM kartu s odpovídajícím datovým tarifem, který bude nutné sjednat po počátečním období na základě doporučení prodejce.

© JAGUAR LAND ROVER LIMITED 2019

Registered Office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF
Registered in England No: 1672070

Hodnoty spotřeba paliva a emisí CO2 u modelů Land Rover:
Spotřeba paliva (kombinovaná v l/100 km): 5,7 - 9,1. Emise CO2 (g/km): 149 - 206.

Uvedené informace jsou hodnoty získané podle zkušebního cyklu WLTP v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151 a byly přepočítány pro účely srovnání s údaji získanými podle zkušebního cyklu NEDC. Další informace naleznete např. na wltpfacts.eu

Uváděné hodnoty se tedy nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a jeho užití v provozu a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje vždy jen srovnání spotřeby paliva a emisí v normovaném cyklu mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se však spotřeba paliva a emise u různých provedení vozů téže modelové řady mohou odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a emise u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva vozidlem, ale také jízdní styl, zatížení a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny nesoucí odpovědnost za globální oteplování. Další informace o spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních motorových vozidel vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce vozů Land Rover. Kompletní údaje o spotřebě paliva a emisích CO2 naleznete také v sekci “Ceny a specifikace” zvoleného modelu Land Rover.