INFORMACE O UŽITÍ COOKIES

Land Rover by rád používal soubory cookie pro ukládání informací do Vašeho počítače s cílem zlepšovat svou webovou stránku a nabízet Vám produkty a služby, o nichž jsme přesvědčeni, že by Vás mohly zajímat. Jeden ze souborů cookie, které používáme, je zásadní pro funkčnost některých částí webové stránky a byl již odeslán. Všechny soubory cookie z této internetové stránky můžete smazat a zablokovat, ale některé její prvky pak nemusí správně fungovat. Více informací o internetovém behaviorálním marketingu nebo o námi používaných souborech cookie, i o postupu, jak je smazat, naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

AKTUALIZACE PROHLÍŽEČE

Zjistili jsme, že nepoužíváte aktuální verzi prohlížeče. Aktualizace prohlížeče Internet Explorer na nejnovější verzi vám umožní prohlížet a používat tuto webovou stránku v plném rozsahu. Běžné procházení internetu bude rovněž bezpečnější, neboť aktualizace zohledňuje nejnovější bezpečnostní standardy.

NABÍDKA MOTORŮ

Možná jste si již z naší nabídky vybrali vůz svých snů a znáte zážehové, vznětové a PHEV motory, které nabízíme. Který z nich je však pro vás ten pravý? Z naší nabídky motorů si můžete vybrat takový, který bude přesně vyhovovat vašemu životnímu stylu a typu jízd, které nejčastěji podnikáte.

KDE NEJČASTĚJI JEZDÍTE?

  • Benzín nebo nafta

    VE MĚSTĚ

    Pokud vůz používáte ke krátkým cestám po městě, například do školy nebo na nákupy, vhodnou volbou je zážehový motor. Po dálnici jezdíte zřídka a najezdíte málo kilometrů především v zastavěných oblastech.

  • Benzín nebo nafta

    MEZI MĚSTY

    Vznětový motor je vhodný pro řidiče cestující na dlouhé vzdálenosti, kteří jezdí po dálnici a málokdy po městě.

  • Benzín nebo nafta

    VE MĚSTĚ A MIMO MĚSTO

    Vznětový motor je vhodnou volbou pro ty, kdo žijí mimo město, ale často dojíždějí po dálnici. Vznětové motory Land Rover splňující normu EU6 jsou zproštěny navrhovaných poplatků v zónách s velmi nízkými emisemi.

  • Benzín nebo nafta

    JÍZDA PRO ZÁBAVU

    Pokud milujete adrenalin, jezdíte převážně pro zábavu po silnicích mimo město a v městském prostředí pouze výjimečně, je pro vás vhodný jak vznětový, tak zážehový motor.

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Benzín nebo nafta

    MOTORY EURO 6

    Naše vznětové motory EU6 patří mezi nejekologičtější na světě. Úrovně jejich emisí jsou srovnatelné se zážehovými motory, ale emise CO2 jsou nižší o 20–25 procent.

  • Benzín nebo nafta

    OXIDY DUSÍKU

    Všechny naše vozy vyrobené od září 2015 používají vyspělou technologii následné úpravy výfukových plynů selektivní katalytickou redukcí (SCR) (tj. AdBlue), která pomáhá snížit emise NOx.

  • Benzín nebo nafta

    Filtry pevných částic

    Mezi lety 2004 a 2016 klesly emise NOx našich vozů o více než 90 procent.

    Vysoce účinné filtry pevných částic našich vozidel zachytí 99,9 procenta všech částic.

  • Benzín nebo nafta

    ULEZ

    Naše motory EU6 jsou osvobozeny od denních poplatků za vjezd do zón s velmi nízkými emisemi (ULEZ), které organizace Transport for London navrhuje zavést ve Spojeném království.

GLOSÁŘ

VYBRAT MODEL

GLOSÁŘ -

OTEVŘÍT VŠECHNOZAVŘÍT VŠECHNO
  • NOx
    Oxid dusíku je plyn ovlivňující kvalitu vzduchu.
  • CO2
    Oxid uhličitý je plyn ovlivňující globální oteplování.
  • Pevné částice: pevné a kapalné částice rozptýlené ve výfukových plynech, které ovlivňují kvalitu vzduchu.
  • EU5
    Standard Euro 5 zavedený v září 2009 – představení filtru pevných částic.
  • EU6
    Standard Euro 6 zavedený v září 2014 – představení selektivní katalytické redukce (SCR).
  • DEF
    Kapalné aditivum pro úpravu výfukových plynů u vznětových motorů (známé pod názvem AdBlueTM) – roztok vstřikovaný do výfuku za účelem snížení emisí NOx.
  • DPF
    Filtr pevných částic odstraní 99,9 % všech částic dříve, než opustí výfuk.
  • SCR
    Selektivní katalytická redukce je aktivní systém pro následnou úpravu výfukových plynů, který snižuje množství emisí NOx.
  • NEDC
    New European Driving Cycle – laboratorní zkušební metoda používaná pro měření emisí vozidel a určování daňové politiky.
  • RDE
    Real World Driving Emissions (emise v reálném provozu) – inovovaná emisní legislativa EU6 navržená pro simulaci jízdy v reálném provozu.
  • WLTP
    Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure – nový systém zavedený počátkem roku 2017. Měří spotřebu paliva a energie, dojezd a emise a nahrazuje dřívější systém NEDC pro měření emisí a spotřeby paliva osobních automobilů v Evropě. Měl by poskytnout údaje bližší skutečným jízdním podmínkám. Testuje vozidla s výbavou na přání daleko náročnějším zkušebním postupem a jízdním profilem. Rozdíly ve výsledcích mezi těmito dvěma režimy testování jsou zapříčiněny změnou postupu testování, nikoliv snížením výkonu. Zjistěte více.
  • ULEZ
    Ultra Low Emissions Zone (zóna s velmi nízkými emisemi) – oblast v Londýně, kde musí vozidla, která nesplňují normu EU6, platit poplatky.

PROZKOUMEJTE VOZY LAND ROVER

  • Benzín nebo nafta

    VOZY

    Najděte svůj dokonalý Land Rover.

  • Benzín nebo nafta

    ODPOVĚDNOST

    Každý den usilovně pracujeme na zlepšení trvale udržitelných řešení a omezení provozních dopadů našeho výrobního procesu.

Component Error

  • Component Schema: Ready To Go Bar
  • Component View: ready-to-go-bar
  • Component Id: tcm:285-417780

Veškeré údaje jsou hodnoty plánované výrobcem a budou oficiálně potvrzeny před zahájením výroby. Upozorňujeme, že hodnoty týkající se emisí CO2 a spotřeby paliva se mohou lišit v závislosti na použitých kolech. S koly, která jsou součástí standardní výbavy, nemusí být možné uvedených nejnižších hodnot dosáhnout.