NABÍDKA MOTORŮ
Možná jste si již z naší nabídky vybrali vůz svých snů a znáte zážehové, vznětové a PHEV motory, které nabízíme. Který z nich je však pro vás ten pravý? Z naší nabídky motorů si můžete vybrat takový, který bude přesně vyhovovat vašemu životnímu stylu a typu jízd, které nejčastěji podnikáte.
KDE NEJČASTĚJI JEZDÍTE?
-
VE MĚSTĚ
Pokud vůz používáte ke krátkým cestám po městě, například do školy nebo na nákupy, vhodnou volbou je zážehový motor. Po dálnici jezdíte zřídka a najezdíte málo kilometrů především v zastavěných oblastech.
-
MEZI MĚSTY
Vznětový motor je vhodný pro řidiče cestující na dlouhé vzdálenosti, kteří jezdí po dálnici a málokdy po městě.
-
VE MĚSTĚ A MIMO MĚSTO
Vznětový motor je vhodnou volbou pro ty, kdo žijí mimo město, ale často dojíždějí po dálnici. Vznětové motory Land Rover splňující normu EU6 jsou zproštěny navrhovaných poplatků v zónách s velmi nízkými emisemi.
-
JÍZDA PRO ZÁBAVU
Pokud milujete adrenalin, jezdíte převážně pro zábavu po silnicích mimo město a v městském prostředí pouze výjimečně, je pro vás vhodný jak vznětový, tak zážehový motor.
DŮLEŽITÉ INFORMACE
-
MOTORY EURO 6
Naše vznětové motory EU6 patří mezi nejekologičtější na světě. Úrovně jejich emisí jsou srovnatelné se zážehovými motory, ale emise CO2 jsou nižší o 20–25 procent.
-
OXIDY DUSÍKU
Všechny naše vozy vyrobené od září 2015 používají vyspělou technologii následné úpravy výfukových plynů selektivní katalytickou redukcí (SCR) (tj. AdBlue), která pomáhá snížit emise NOx.
-
Filtry pevných částic
Mezi lety 2004 a 2016 klesly emise NOX našich vozů o více než 90 procent. Vysoce účinné filtry pevných částic (DPF) našich vozidel zachytí 99,9 procenta všech částic.
-
ULEZ
Naše motory EU6 jsou osvobozeny od denních poplatků za vjezd do zón s velmi nízkými emisemi (ULEZ), které organizace Transport for London navrhuje zavést ve Spojeném království.
GLOSÁŘ -
-
NOx
Oxid dusíku je plyn ovlivňující kvalitu vzduchu.
-
CO2
Oxid uhličitý je plyn ovlivňující globální oteplování.
-
PČ
Pevné částice: pevné a kapalné částice rozptýlené ve výfukových plynech, které ovlivňují kvalitu vzduchu.
-
EU5
Standard Euro 5 zavedený v září 2009 – představení filtru pevných částic.
-
EU6
Standard Euro 6 zavedený v září 2014 – představení selektivní katalytické redukce (SCR).
-
DEF
Kapalné aditivum pro úpravu výfukových plynů u vznětových motorů (známé pod názvem AdBlueTM) – roztok vstřikovaný do výfuku za účelem snížení emisí NOx.
-
DPF
Filtr pevných částic odstraní 99,9 % všech částic dříve, než opustí výfuk.
-
SCR
Selektivní katalytická redukce je aktivní systém pro následnou úpravu výfukových plynů, který snižuje množství emisí NOx.
-
NEDC
New European Driving Cycle – laboratorní zkušební metoda používaná pro měření emisí vozidel a určování daňové politiky.
-
RDE
Real World Driving Emissions (emise v reálném provozu) – inovovaná emisní legislativa EU6 navržená pro simulaci jízdy v reálném provozu.
-
WLTP
Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure – nový systém zavedený počátkem roku 2017. Měří spotřebu paliva a energie, dojezd a emise a nahrazuje dřívější systém NEDC pro měření emisí a spotřeby paliva osobních automobilů v Evropě. Měl by poskytnout údaje bližší skutečným jízdním podmínkám. Testuje vozidla s výbavou na přání daleko náročnějším zkušebním postupem a jízdním profilem. Rozdíly ve výsledcích mezi těmito dvěma režimy testování jsou zapříčiněny změnou postupu testování, nikoliv snížením výkonu. Zjistěte více.
-
ULEZ
Ultra Low Emissions Zone (zóna s velmi nízkými emisemi) – oblast v Londýně, kde musí vozidla, která nesplňují normu EU6, platit poplatky.
-
VYHLEDAT PRODEJCE
Seznamte se podrobněji s modely vozů značky Land Rover.
-
ZAREZERVUJTE SI TESTOVACÍ DEN
Zarezervujte si účast na tréninku Land Rover Experience
-
KONTAKTUJTE NÁS
Kontaktujte Land Rover s Vaším dotazem
-
INFORMUJTE MĚ O NOVINKÁCH
Přihlaste se k odběru všech nejnovějších zpráv ze světa značky Land Rover
‡Veškeré údaje jsou hodnoty plánované výrobcem a budou oficiálně potvrzeny před zahájením výroby. Upozorňujeme, že hodnoty týkající se emisí CO2 a spotřeby paliva se mohou lišit v závislosti na použitých kolech. S koly, která jsou součástí standardní výbavy, nemusí být možné uvedených nejnižších hodnot dosáhnout.