INFORMACE O UŽITÍ COOKIES

Land Rover by rád používal soubory cookie pro ukládání informací do Vašeho počítače s cílem zlepšovat svou webovou stránku a nabízet Vám produkty a služby, o nichž jsme přesvědčeni, že by Vás mohly zajímat. Jeden ze souborů cookie, které používáme, je zásadní pro funkčnost některých částí webové stránky a byl již odeslán. Všechny soubory cookie z této internetové stránky můžete smazat a zablokovat, ale některé její prvky pak nemusí správně fungovat. Více informací o internetovém behaviorálním marketingu nebo o námi používaných souborech cookie, i o postupu, jak je smazat, naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

AKTUALIZACE PROHLÍŽEČE

Zjistili jsme, že nepoužíváte aktuální verzi prohlížeče. Aktualizace prohlížeče Internet Explorer na nejnovější verzi vám umožní prohlížet a používat tuto webovou stránku v plném rozsahu. Běžné procházení internetu bude rovněž bezpečnější, neboť aktualizace zohledňuje nejnovější bezpečnostní standardy.

ANKETA O NEJLEPŠÍ AUTO NA TRHU POHLEDEM ŽEN AUTO MÉHO SRDCE ZNÁ VÍTĚZE

Range Rover

Čestným partnerem ankety je Světové ženské auto roku (WWCOTY)

Praha, 10. dubna 2020 – Významný internetový magazín Žena v autě vůbec poprvé uspořádal anketu o nejlepší auto roku očima žen. Celkem bylo nominováno 35 automobilových novinek. Odborná porota složená ze 13 zkušených novinářek, manažerek a osobností, které mají k automobilům velmi blízko, vybrala pět finalistů a z nich absolutního vítěze. Tím se stal Range Rover Evoque druhé generace.

Cílem ankety AUTO MÉHO SRDCE je ocenit výrazné, nově uvedené vozy na českém trhu, které nejvíce oslovují ženské publikum. V prvním kole, jež probíhalo během listopadu, vybíraly porotkyně pět finalistů, kteří z 35 nominovaných aut získali nejvíce bodů. Do druhého kola tak postoupil LEXUS UX, MINI Cooper SE, RANGE ROVER EVOQUE, ŠKODA KAMIQ a VOLVO S60. Od ledna do března si všechny porotkyně vyzkoušely pět novinek, které se utkaly o celkové vítězství. Hodnotily je podle sedmi kritérií (praktičnost, design, jízdní vlastnosti, prostornost, bezpečnost, technologie a vstřícnost k dětem) na stupnici od jedné do pěti.

Vítězem prvního ročníku AUTO MÉHO SRDCE s největším počtem jedniček se stalo SUV RANGE ROVER EVOQUE. „Range Rover Evoque definuje segment prémiových kompaktních SUV. Zároveň propojuje design, nejmodernější technologie a schopnosti nejen v terénu, ale i ve městě,“ říká Dieter Platzer, PR manažer Jaguar Land Rover Rakousko/Česká republika. „Velmi si vážíme toho, že se stal jedničkou volby porotkyň soutěže Auto mého srdce, která měla velmi tvrdá měřítka na všechny vozy. Děkujeme moc za hlasy,“ doplňuje k ocenění Dieter Platzer.

Členkou třináctičlenné odborné poroty byla například moderátorka Tereza Tobiášová, zpěvačka Bára Vaculíková nebo podnikatelka Eva Čejková Vašková. Další porotkyně a motoristická novinářka Veronika Petrů o vítězném autě řekla: „Evoque mě zaujal už ve své první generaci a jsem vážně nadšená z evolučního posunu u novinky, která je nejen designově krásná, ale i praktická a plná užitečných řidičských pomocníků, jako je Clearsight Ground View nebo kamera ve zpětném zrcátku. Tvrdší nastavení podvozku je ku prospěchu jízdních vlastností.“

Na druhém místě v hodnocení odborné poroty skončil plug-in hybrid Volvo S60 a jako třetí se umístila ŠKODA Kamiq, první crossover domácí automobilky. Čtvrtou příčku zaujal hybridní crossover Lexus UX, pátou čistě elektrický vůz do města MINI Cooper SE.

Všech pět finalistů ankety bude pro veřejnost vystaveno na stánku Žena v autě.cz v rámci doprovodného programu pro ženy na veletrhu AUTOSHOW PRAHA. Veletrh AUTOSHOW PRAHA se uskuteční v náhradním termínu 28.–30. 8. 2020, a to ve spojení s akcí ESCAPE6 PRAGUE CAR FESTIVAL v PVA EXPO Praha-Letňany.

Partnerem ankety je Světové ženské auto roku

Inspirací pro anketu AUTO MÉHO SRDCE je mezinárodní anketa Světové ženské auto roku (The Women World Car of the Year). Organizátorka ankety Sabina Kvášová dodává: „Jsem velmi ráda, že mezinárodní anketu naše akce zaujala do té míry, že nad ní převzala záštitu. Naším společným cílem totiž není volit nejlepší auto pro ženy, nýbrž vzbudit jejich pozornost. Ženy se totiž dívají na auta jiným pohledem a vzhledem k tomu, že je počet řidiček srovnatelný s muži-řidiči, je dobré mít anketu, která ženský pohled reflektuje.“