INFORMACE O UŽITÍ COOKIES

Land Rover by rád používal soubory cookie pro ukládání informací do Vašeho počítače s cílem zlepšovat svou webovou stránku a nabízet Vám produkty a služby, o nichž jsme přesvědčeni, že by Vás mohly zajímat. Jeden ze souborů cookie, které používáme, je zásadní pro funkčnost některých částí webové stránky a byl již odeslán. Všechny soubory cookie z této internetové stránky můžete smazat a zablokovat, ale některé její prvky pak nemusí správně fungovat. Více informací o internetovém behaviorálním marketingu nebo o námi používaných souborech cookie, i o postupu, jak je smazat, naleznete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.

AKTUALIZACE PROHLÍŽEČE

Zjistili jsme, že nepoužíváte aktuální verzi prohlížeče. Aktualizace prohlížeče Internet Explorer na nejnovější verzi vám umožní prohlížet a používat tuto webovou stránku v plném rozsahu. Běžné procházení internetu bude rovněž bezpečnější, neboť aktualizace zohledňuje nejnovější bezpečnostní standardy.

KLADIVO NA SUPERSPORTY: RANGE ROVER SPORT SVR STANOVIL REKORD NA TIANMEN ROAD

AutoBest
  • Nové výkonné SUV překonalo rekord supersportu na celosvětově proslulé čínské Tianmen Road s 99 zatáčkami.
  • Range Rover Sport SVR disponuje kompresorem přeplňovaným osmiválcovým motorem s výkonem 575 koní a akceleraci z nuly na 100 km/h zvládne za 4,5 sekundy.
  • Výkonná vlajková loď zvládla jízdu za 9:51 a překonala tak předchozí rekord 10:31 stanovený vozem Ferrari 458 Italia.
  • Standardní sériové SVR pilotoval vítěz své třídy v Le Mans a testovací jezdec týmu Panasonic Jaguar Racing Ho-Pin Tung.
  • Video z jízdy můžete vidět zde.

Provincie Hunan, Čína, 14. března 2018 – SUV nejsou vyráběna proto, aby porážela supersporty. Ale přesně to se stalo, když nový Range Rover Sport SVR vyrazil na horskou silnici v Číně. Výkonné SUV Land Roveru s pilotem týmu Panasonic Jaguar Racing Ho-Pin Tungem za volantem při zdolávání 99 zatáček známé Tianmen Road předčilo dosavadní rekord.

Standardní sériový Range Rover Sport SVR stanovil na 11,3 km dlouhém stoupání neoficiální rekord časem 9:51. To znamená průměrnou rychlost 68,8 km/h, a překonal tak dosavadní nejlepší čas 10:31, který v roce 2016 stanovil supersport Ferrari 458 Italia. S kompresorem přeplňovaným osmiválcovým motorem o výkonu 575 koní je Range Rover Sport SVR nejrychlejší Land Rover všech dob. Model zrychlí z nuly na 100 km/h za 4,5 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 280 km/h. Nová výkonná vlajková loď má upravený design a ve větší míře využívá lehkých materiálů pro zlepšení výkonnosti, ovladatelnosti a agility.

Nové SVR v kombinaci se změnami na podvozku přináší dynamičtější reakce, aniž by byl jakkoliv změněn tradiční komfort Range Roveru. Technici SVO se zaměřili na vyrovnání pohybů karoserie při prudké akceleraci a intenzivním brzdění. Změnami prošly i tlumiče a vylepšila se tak například přilnavost uprostřed zatáčky a pohyby karoserie.

„Na vysoké rychlosti při závodech jsem zvyklý, ale tohle bylo ještě náročnější. Jak se silnice kroutí, jedna zatáčka navazuje na druhou a podél silnice jsou příkré srázy, je nejdůležitější udržení koncentrace. Udělat chybu, by mělo opravdu vážné následky, proto jsem se soustředil na chycení rytmu a Range Rover Sport SVR mi to hodně ulehčil. Je to sice SUV, ale má výkonnost a agilitu supersportu a odveze vás na místa, o kterých si supersporty mohou nechat jen zdát,“ řekl Ho-Pin Tung, řidič týmu Panasonic Jaguar Racing.

Příplatková karbonová kapota je jednou z decentních novinek uvedených experty divize Special Vehicle Operations a najdete na ni dvojici velkých výdechů, které jen podtrhují výkonový potenciál vozu. Upravený přední nárazník se podílí na lepším chlazení brzd a motoru. Pětilitrový kompresorem přeplňovaný osmiválcový motor dodává točivý moment 700 Nm.

Uvnitř vozu jsou lehká sedadla SVR Performance, která nabízejí skvělé držení těla a tradiční luxus Range Roveru. Jsou čalouněna kůží Windsor, je na nich vyraženo logo SVR a na výběr jsou čtyři barevné kombinace.

Ceny Range Roveru Sport SVR začínají v České republice od 3 655 410 Kč včetně DPH. Na rekordní jízdu se můžete podívat zde a zároveň si poslechnout charakteristický zvuk osmiválcového motoru, který má na svědomí aktivní, dvoustupňový výfukový systém.

Component Error

  • Component Schema: Ready To Go Bar
  • Component View: ready-to-go-bar
  • Component Id: tcm:285-82911-v1