RANGE ROVER EVOQUE CABRIOLET –
KABRIOLET PRO VŠECHNA ROČNÍ OBDOBÍ

9. listopadu 2015

  • Vysoce atraktivní design díky výraznému profilu se staženou i nataženou střechou.
  • Lehká látková střecha se složí při rychlosti do 50 km/h za pouhých 18 sekund.
  • Místo pro čtyři dospělé, zavazadlový prostor o objemu 251 litrů a dostupný průvlak na lyže.
  • Premiéra multimediálního systému nové generace s dotykovým displejem s úhlopříčkou 10,2 palce.
  • Zákazníci si mohou vybrat hospodárný zážehový motor Si4, nebo některý ze vznětových motorů řady Ingenium.
  • Vůz bude v prodeji od jara 2016 ve výbavách SE Dynamic a HSE Dynamic.
  • Krátké video o novém modelu Range Rover Evoque Cabriolet můžete zhlédnout zde.

Značka Land Rover představila svůj první luxusní kompaktní SUV kabriolet pro všechna roční období. Range Rover Evoque Cabriolet kombinuje odvážný design s bohatou výbavou a stahovací střechou. Osobitý tvar původního Range Roveru Evoque je přizpůsoben elegantnímu designu kabrioletu. Jde o vrcholný exkluzivní vůz modelové řady Evoque, který kombinuje tradiční luxus Range Roveru s charakteristickým čtyřmístným uspořádáním a praktickým úložným prostorem. Range Rover Evoque Cabriolet se vyznačuje mimořádnou tuhostí karoserie, kultivovaností, bezpečností a širokou škálou schopností.

„Range Rover Evoque Cabriolet je vůz pro všechna roční období. Jeho mimořádně osobitý design a prvotřídní konstrukce dodávají modelům Range Rover další rozměr a umocňují tak jeho atraktivitu a podmanivost,“ řekl Gerry McGovern, ředitel designu a vrchní kreativní ředitel značky Land Rover.

Atraktivního designu karoserie modelu Range Rover Evoque Cabriolet bylo dosaženo díky látkové střeše. Její tvar vytváří výrazně ohraničenou siluetu, která zůstává věrná původnímu designu. Mechanismus střechy je v případě stažení zapuštěn do zadní části karoserie a vypadá tak úhledně a elegantně. Plně samočinně ovládaná střecha se složí za 18 sekund a natáhnout ji lze za 21 sekund, a to i při jízdě do rychlosti 50 km/h. Díky natažené střeše a vrstvě akustické izolace je vůz vysoce kultivovaný. V interiéru si zákazníci užijí stejný komfort jako v pětidveřové verzi modelu Range Rover Evoque. Složená střecha navíc nijak neomezuje zavazadlový prostor, jehož objem je 251 litrů.

V samotném centru interiéru je zcela nový multimediální systém Jaguar Land Rover InControl Touch Pro nové generace s dotykovým displejem s úhlopříčkou 10,2 palce a vysokým rozlišením, který si v uvedeném modelu značky Land Rover odbývá svou premiéru.

Nebyla zanedbána ani bezpečnost. Systém ochrany v případě převrácení využívá výsuvné ochranné oblouky ukryté v zadní části karoserie. Dva hliníkové oblouky se v případě převrácení vozu vysunou během 90 milisekund a vytvoří prostor poskytující ochranu cestujících.

K dispozici je kompletní řada lehkých, celohliníkových zážehových a vznětových čtyřválců. Zážehový motor Si4 s výkonem 240 koní poskytuje vysoký výkon a kultivovanost. Alternativou je vznětový dvoulitr Land Rover Ingenium, který je úsporný se spotřebou paliva 5,7 l/100 km a emisemi CO2 pouhých 134 g/km.

Range Rover Evoque Cabriolet se může pochlubit typickými prvotřídními terénními schopnostmi značky Land Rover. Využívá stejné vyspělé technologie jako Range Rover Evoque s pětidveřovou karoserií a ve verzi coupé. Tradiční nabídka systémů pohonu všech kol kombinuje devítistupňovou samočinnou převodovku se systémy Terrain Response, Wade Sensing a All-Terrain Progress Control.

Nový Range Rover Evoque Cabriolet bude vyráběn v závodě společnosti Jaguar Land Rover v Halewoodu ve Velké Británii, společně s pětidveřovou verzí a coupé. V prodeji bude od jara 2016 na více než 170 trzích po celém světě.

Více informací naleznete na www.media.landrover.com.

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070

Hodnoty spotřeba paliva a emisí CO2 u modelů Land Rover:
Spotřeba paliva (kombinovaná v l/100 km): 5,7 - 9,1. Emise CO2 (g/km): 149 - 206.

Uvedené informace jsou hodnoty získané podle zkušebního cyklu WLTP v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151 a byly přepočítány pro účely srovnání s údaji získanými podle zkušebního cyklu NEDC. Další informace naleznete např. na wltpfacts.eu

Uváděné hodnoty se tedy nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a jeho užití v provozu a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje vždy jen srovnání spotřeby paliva a emisí v normovaném cyklu mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se však spotřeba paliva a emise u různých provedení vozů téže modelové řady mohou odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a emise u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva vozidlem, ale také jízdní styl, zatížení a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny nesoucí odpovědnost za globální oteplování. Další informace o spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních motorových vozidel vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce vozů Land Rover. Kompletní údaje o spotřebě paliva a emisích CO2 naleznete také v sekci “Ceny a specifikace” zvoleného modelu Land Rover.