V LONDÝNSKÉM PODZEMÍ PROBĚHLO TESTOVÁNÍ NOVÉHO MODELU RANGE ROVER EVOQUE CABRIOLET

Otevřená verze úspěšného modelu se dostane do prodeje v roce 2016

2. března 2015

  • Značka Land Rover oficiálně představí nový Range Rover Evoque Cabriolet na ženevském autosalonu. 
  • Celosvětově první kabriolet ve třídě prémiových kompaktních SUV. 
  • Prototyp nového modelu vyzkoušel tunely Crossrail 40 metrů pod Londýnem.

Značka Land Rover oficiálně potvrdila výrobu Range Roveru Evoque Cabriolet. Do prodeje se dostane v roce 2016. Testování vozu proběhlo v londýnském podzemí. Inženýři testovali prototyp na 42 km dlouhé trati Crossrail. Jezdci měli na střeše automobilu připojenou skrytou kameru a testování tak natáčeli v naprostém soukromí.

„Tunely jsou stále ve výstavbě, takže jsme měli skvělou příležitost otestovat terénní schopnosti vozu na nepřístupném místě“, řekl Murray Dietsch, Director of Land Rover Programmes.

Range Rover Evoque není v podzemí žádný začátečník. Inženýři testovali v roce 2011 pětidveřový vůz v tunelu Edge Hill raženém pod Liverpoolem.

Více informací bude zveřejněno během tohoto roku. RR Evoque Cabriolet bude vyráběn společně s klasickým RR Evoque v závodě Halewood ve Velké Británii.

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070

Uvedené informace o spotřebě paliva a emisích CO2 jsou hodnoty získané rámci cyklu WLTP v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151 v platném znění a pro účely porovnání jsou zpětně přepočítány na hodnoty NEDC. Uváděné hodnoty se tedy nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a jeho užití v provozu a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje vždy jen srovnání spotřeby paliva a emisí v normovaném cyklu mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se však spotřeba paliva a emise u různých provedení vozů téže modelové řady mohou odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a emise u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva vozidlem, ale také jízdní styl, zatížení a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny nesoucí odpovědnost za globální oteplování.