LAND ROVER PŘEDSTAVUJE TŘETÍ ŘADU SEDADEL PRO DISCOVERY SPORT

8. SRPEN 2014



Land Rover odhaluje maskované Discovery Sport ještě před jeho oficiální premiérou. Vůz je zahalen do nové maskovací fólie, která zdůrazňuje jeho design. Je jasné, že nové kompaktní SUV bude k dispozici s uspořádáním sedadel 5+2. Prototyp vozidla opustil závod v Halewoodu a pouští se do závěrečných testovacích fází.


Vnější vrstva maskování vozidla ukazuje, že ve skutečnosti budou ve třetí řadě dvě sedadla. To zvyšuje všestrannost vozu a naznačuje, že se bude jednat o kompaktní rodinné SUV. Prototyp auta s novým sportovním ještě však zahaleným designem se pouští do závěrečné vývojové fáze a testování na několika kontinentech.


„Jak byste očekávali od modelu Discovery, univerzální Discovery Sport nabízí volitelné uspořádání sedadel 5+2, má prostorný nákladový prostor a konfigurovatelné sezení při zachování větší kompaktnosti než u klasického;pětimístného SUV,“ řekl Gerry McGovern, Design Director and Chief Creative Officer, Land Rover.


Land Rover Discovery Sport půjde do prodeje po boku již existujícího modelu Discovery od roku 2015.


Více informací naleznete na www.media.landrover.com

Facebook: https://www.facebook.com/landrover

Twitter: @LandRover

Instagram: LANDROVER #READYTODISCOVER


Olga Veselá PR Consultant Grayling Czech Republic tel.: +420 224 251 555 olga.vesela@grayling.com


Dieter Platzer PR Manager Jaguar Land Rover Austria/Czech Republic tel.: +43 662 2121-693 dplatzer@landrover.com

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070

Uvedené informace o spotřebě paliva a emisích CO2 jsou hodnoty získané rámci cyklu WLTP v souladu s nařízením Komise (EU) 2017/1151 v platném znění a pro účely porovnání jsou zpětně přepočítány na hodnoty NEDC. Uváděné hodnoty se tedy nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a jeho užití v provozu a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje vždy jen srovnání spotřeby paliva a emisí v normovaném cyklu mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se však spotřeba paliva a emise u různých provedení vozů téže modelové řady mohou odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a emise u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva vozidlem, ale také jízdní styl, zatížení a další netechnické faktory, jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a údržba vozu. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny nesoucí odpovědnost za globální oteplování.