LAND ROVER PŘEDSTAVUJE TŘETÍ ŘADU SEDADEL PRO DISCOVERY SPORT

8. SRPEN 2014



Land Rover odhaluje maskované Discovery Sport ještě před jeho oficiální premiérou. Vůz je zahalen do nové maskovací fólie, která zdůrazňuje jeho design. Je jasné, že nové kompaktní SUV bude k dispozici s uspořádáním sedadel 5+2. Prototyp vozidla opustil závod v Halewoodu a pouští se do závěrečných testovacích fází.


Vnější vrstva maskování vozidla ukazuje, že ve skutečnosti budou ve třetí řadě dvě sedadla. To zvyšuje všestrannost vozu a naznačuje, že se bude jednat o kompaktní rodinné SUV. Prototyp auta s novým sportovním ještě však zahaleným designem se pouští do závěrečné vývojové fáze a testování na několika kontinentech.


„Jak byste očekávali od modelu Discovery, univerzální Discovery Sport nabízí volitelné uspořádání sedadel 5+2, má prostorný nákladový prostor a konfigurovatelné sezení při zachování větší kompaktnosti než u klasického;pětimístného SUV,“ řekl Gerry McGovern, Design Director and Chief Creative Officer, Land Rover.


Land Rover Discovery Sport půjde do prodeje po boku již existujícího modelu Discovery od roku 2015.


Více informací naleznete na www.media.landrover.com

Facebook: https://www.facebook.com/landrover

Twitter: @LandRover

Instagram: LANDROVER #READYTODISCOVER


Olga Veselá PR Consultant Grayling Czech Republic tel.: +420 224 251 555 olga.vesela@grayling.com


Dieter Platzer PR Manager Jaguar Land Rover Austria/Czech Republic tel.: +43 662 2121-693 dplatzer@landrover.com

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070

Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 u modelů Discovery Sport, Discovery, Range Rover Evoque, Range Rover Sport, Range Rover:

Spotřeba paliva v kombinovaném zkušebním cyklu: 12,8 - 4,2 l/100 km, emise CO2 v kombinovaném zkušebním cyklu: 299 - 109 g/km.

Uvedené informace o spotřebě paliva a emisích CO2 odpovídají hodnotám získaným při testování za ideálních podmínek v technických laboratořích, a to v souladu se standardizovaným postupem dle nařízení Rady (ES) č. 715/2007 a č. 692/2008 v platném znění. Uváděné hodnoty se nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje srovnání mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se spotřeba paliva u různých provedení vozů téže modelové řady může odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a výši emisí CO2 u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva motorem, ale také jízdní styl a další netechnické faktory jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a stav udržovanosti vozidla. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny a nese hlavní odpovědnost za globální oteplování. Další oficiální informace o spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních motorových vozidel Vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce značky Land Rover. Kompletní údaje o spotřebě paliva naleznete také v sekci „Technické údaje“.