KENTON COOL Jedenáct výstupů na Everest je jen jedním příkladem vytrvalosti tohoto elitního horolezce.

Britský horolezec, alpinista a horský průvodce Kenton Cool spoléhá na vozidla Land Rover, která ho dopravují na místa, kde může trénovat v drsných podmínkách a náročném terénu. Kenton Cool před zasněženou horou

Land Rover prokázal svou odolnost v nebezpečné sněhové bouři během tréninkového týdne v Norsku, kde se Cool připravoval na výstup na Everest. „Díky režimu pro jízdu na sněhu a šotolině systému Terrain Response® jsem se mohl suverénně dostat co nejblíž k hřebenu hory, aby náš tým mohl maximálně využít krátkého dne k výstupu. To bylo v našich plánech pro úspěšný výstup na Everest klíčové.“

A ještě k tomu dodává: „V týmu jsme bojovali o to, kdo bude řídit, zejména poté, co jsem se prořekl, že je vůz vybaven vyhřívaným volantem. Šplhání po ledu může být brutální pro prsty, které pronikavě bolí, když hodně promrznou a potom se ohřejí, takže uchopení vyhřívaného volantu studenýma rukama vyvolávalo pocity blaha.

Jednou z nejlepších věcí na modelu Range Rover Evoque je však panoramatické střešní okno, které nám umožnilo poprvé pozorovat polární záři. Ještě nikdy jsem polární záři neviděl a tuto úžasnou podívanou jsme si užívali z nejlepšího sedadla na světě.“




An error occurred creating a component.

Component with schema "Ready To Go Bar" and view "ready-to-go-bar" and title "Ready To Go Bar" and ID "tcm:285-82696".
(Error was "There must be a CTA on the Ready To Go box, component Id tcm:285-82696 is missing a CTA")


Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070

Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 u modelů Discovery Sport, Discovery, Range Rover Evoque, Range Rover Sport, Range Rover:

Spotřeba paliva v kombinovaném zkušebním cyklu: 12,8 - 4,2 l/100 km, emise CO2 v kombinovaném zkušebním cyklu: 299 - 109 g/km.

Uvedené informace o spotřebě paliva a emisích CO2 odpovídají hodnotám získaným při testování za ideálních podmínek v technických laboratořích, a to v souladu se standardizovaným postupem dle nařízení Rady (ES) č. 715/2007 a č. 692/2008 v platném znění. Uváděné hodnoty se nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje srovnání mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se spotřeba paliva u různých provedení vozů téže modelové řady může odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a výši emisí CO2 u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva motorem, ale také jízdní styl a další netechnické faktory jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a stav udržovanosti vozidla. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny a nese hlavní odpovědnost za globální oteplování. Další oficiální informace o spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních motorových vozidel Vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce značky Land Rover. Kompletní údaje o spotřebě paliva naleznete také v sekci „Technické údaje“.