POČÁTEK NOVÉ ÉRY MODELU DEFENDER

Nová kapitola v příběhu modelu Defender začíná uvedením dvou exkluzivních limitovaných edic a vytvořením obrovského krátkodobého uměleckého díla v zátoce Red Wharf Bay na ostrově Anglesey ve Velké Británii.

Podívejte se, jak Nick a Stephen Wilksovi, synovec a syn Maurice Wilkse, hovoří o vzniku Land Roveru v zátoce Red Wharf Bay během rodinné dovolené v roce 1947.

„Můj otec Maurice se sešel se svým bratrem na pláži,“ vypráví Stephen Wilks. „Vysvětloval mu novou představu o konceptu vozidla, s nímž by bylo možné dojet kamkoli a dělat cokoli. Do písku načrtl skicu siluety své představy o tom, jak by mohl být Land Rover vyroben.“

KULTOVNÍ SILUETA
V PÍSKU

Šest vozidel Land Rover táhnoucích řetězové brány vytvořilo za tři hodiny kultovní obraz o délce 1 km
v zátoce Red Wharf Bay na britském ostrově Anglesey.

KDE TO VŠECHNO ZAČALO

Původní Land Rover, zkonstruovaný v roce 1947, se jako víceúčelové vozidlo „pro farmáře, venkovany a všeobecné průmyslové využití“ schopné dojet kamkoli, vymykal zaběhlým představám.

DEFENDER DNES

Oslava 67 let spolehlivého provozu vozů Land Rover – překřtěných v roce 1990 na model Defender – značí příchod nové vzrušující éry v historii tohoto nevšedního vozidla.

JÍZDA POKRAČUJE

V roce 2015 budou uvedeny dvě limitované edice modelu Defender. Limitované edice Heritage a Adventure ztělesňují kvalitu značky Land Rover.

NOVÉ HORIZONTY

Defender se vrátí v ještě inovativnější a propracovanější podobě než dosud. Sledujte na této stránce všechny aktuální zprávy a představení.

EDICE HERITAGE

EDICE HERITAGE

LIMITOVANÁ EDICE HERITAGE

Edice Heritage, inspirovaná původními vozidly Land Rover Series I, je jednou ze dvou limitovaných edicí modelu Defender, z nichž každá oslavuje různé stránky charakteru a historie tohoto kultovního vozidla značky Land Rover. Výroba těchto sběratelským kousků, které kombinují původní stylistické prvky s moderním komfortem, je přísně limitována.

EDICE HERITAGE

EDICE HERITAGE

STYLISTICKÉ DETAILY

Maska chladiče evokuje úplně první tvarová řešení a grafické prvky HUE 166 připomínají registrační značku prvního vozidla Land Rover z předvýrobní série. Poctou vozidlům Series I je také jedinečný lak v odstínu zelená Grasmere, namíchaný podle charakteristického zeleného odstínu vozidel Land Rover, v kombinaci se sedadly čalouněnými tkaninou v odstínu Almond a ozdobených originálním logem Land Rover, která evokují interiér vozidla Huey.

EDICE HERITAGE

EDICE HERITAGE

KDE TO VŠECHNO ZAČALO

Land Rover Series I byl představen společností Rover Company 30. dubna 1948. Byl vyráběn ze slitiny Birmabright pozestávající z hliníku a hořčíku, které byly po ukončení válečné výroby letadel k dispozici v potřebném množství. Ocel byla v té době obtížně dostupná a pouze na příděl.

EDICE HERITAGE

EDICE HERITAGE

NEJSTARŠÍ LAND ROVER NA SVĚTĚ

HUE 166 je originální Land Rover a dodnes je provozuschopný. Toto terénní vozidlo s pohonem všech kol, láskyplně nazývané Huey, bylo vybaveno inovativní rozdělovací převodovkou. Také laky byly po druhé světové válce nedostatkovým zbožím, takže jedinou nabízenou barvou byl zelený odstín používaný dříve Královským letectvem (RAF).

/

Defender je ztělesněním vytrvalosti, robustnosti, síly a především zdatnosti.

Gerry McGovern Designový a kreativní ředitel značky Land Rover

EDICE ADVENTURE

EDICE ADVENTURE

LIMITOVANÁ EDICE ADVENTURE

Nenechte si ujít limitovanou edici Adventure, která bude uvedena na trh v srpnu 2015, protože bude vyroben jen omezený počet vozidel. Tato verze disponuje výbavou pro řidiče vozů Land Rover, kteří milují pobyt v divoké přírodě a využijí veškerý potenciál modelu Defender. Vydejte se kamkoli a za jakýmikoli aktivitami díky důkladné ochraně spodní části vozidla a maximální trakci vyztužených pneumatik, které umocňují schopnosti modelu Defender pro jízdu v jakémkoli terénu.

EDICE ADVENTURE

EDICE ADVENTURE

PŘIPRAVEN K PRŮZKUMU

Praktické a komfortní detaily jsou zárukou toho, že se edice Adventure stane sběratelským kouskem. Mezi stylistické detaily patří sedadla čalouněná kůží, volant obšitý kůží a jedinečné ozdobné prvky. Na přání dodávaný zadní žebřík a zvýšený vstupní otvor pro přívod vzduchu do motoru pro ještě lepší brodivost, dají jasně najevo, že se jedná o vozidlo připravené k průzkumu i toho nejnepřístupnějšího terénu.

EDICE ADVENTURE

EDICE ADVENTURE

PROSLULÝ DOBRODRUH

Proslulé schopnosti vozů Land Rover oslovovaly od samého počátku dobrodruhy s touhou objevovat nepřístupná místa. Téměř ihned po uvedení vozidla Land Rover se plukovník Leblanc vydal se svým zcela novým vozem Land Rover Series I s rozvorem 80“ z Velké Británie do současné Etiopie.

EDICE ADVENTURE

EDICE ADVENTURE

Z LONDÝNA DO SINGAPURU

Byla to jedna z nejdelších výprav po souši: poloviční cesta kolem světa, z Londýna do Singapuru. V roce 1955 se šest studentů univerzit v Oxfordu a Cambridgi vydalo na dobrodružnou výpravu ve dvou vozidlech Land Rover a úspěšně zdolalo téměř 20 000 kilometrů náročného terénu, který zahrnoval džungli, poušť, močály a hory.

EDICE ADVENTURE

EDICE ADVENTURE

NADACE BORN FREE

Historie spojení značky Land Rover s nadací Born Free sahá až do roku 1966, kdy byly vozy Land Rover zachyceny v klasickém filmu o divoce žijících zvířatech s názvem Volání divočiny (Born Free), v němž hráli hlavní roli zakladatelé nadace Virginia McKenna a Bill Travers. Tehdy, stejně jako nyní, byla od vozidel Land Rover požadována spolehlivá doprava za divokými zvířaty v nejodlehlejších oblastech.

EDICE ADVENTURE

EDICE ADVENTURE

G4 CHALLENGE

Land Rover G4 Challenge, nástupce soutěže Camel Trophy, byla globální dobrodružnou soutěží, která podporovala Mezinárodní federaci společností Červeného kříže a Červeného půlměsíce. Posádky vozidel Defender s osobitým lakem v odstínu oranžová Tangiers soutěžily v náročných jízdách po celém světě.

/

Akce Land Rover G4 Challenge byla nejlepším zážitkem mého života. Myslím tím, že se jí velikostí a intenzitou vůbec nic nevyrovná. Tento zážitek byl z úplně jiného světa.

Martin Dreyer Účastník dobrodružných výprav a vítěz soutěže G4 Challenge 2006

LAND ROVER DEFENDER

Chopte se příležitosti stát se majitelem vozidla s klasickým designem a technickým vybavením, protože Defender vstoupí v roce 2015 do nové éry.

PŘIHLASTE SE K ODBĚRU NOVINEK O MODELU DEFENDER

Od čáry v písku až po kilometrové umělecké dílo, od inovativního terénního vozidla až po neodolatelné speciální edice – nenechte si ujít nic z toho, co se děje kolem modelu Defender.

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070

Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 u modelů Discovery Sport, Discovery, Range Rover Evoque, Range Rover Sport, Range Rover:

Spotřeba paliva v kombinovaném zkušebním cyklu: 12,8 - 4,2 l/100 km, emise CO2 v kombinovaném zkušebním cyklu: 299 - 109 g/km.

Uvedené informace o spotřebě paliva a emisích CO2 odpovídají hodnotám získaným při testování za ideálních podmínek v technických laboratořích, a to v souladu se standardizovaným postupem dle nařízení Rady (ES) č. 715/2007 a č. 692/2008 v platném znění. Uváděné hodnoty se nevztahují na konkrétní jednotlivé vozidlo a musí být chápány výhradně jako směrné hodnoty. Standardizovaná zkušební metoda umožňuje srovnání mezi různými modely vozů a jejich výrobci. V závislosti na různých specifikacích se spotřeba paliva u různých provedení vozů téže modelové řady může odlišovat. Konkrétní spotřebu paliva a výši emisí CO2 u konkrétního vozu neovlivňuje pouze účinnost využívání paliva motorem, ale také jízdní styl a další netechnické faktory jako např. aktuální jízdní podmínky, celkový jízdní výkon a stav udržovanosti vozidla. CO2 patří mezi hlavní skleníkové plyny a nese hlavní odpovědnost za globální oteplování. Další oficiální informace o spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních motorových vozidel Vám poskytne nejbližší autorizovaný prodejce značky Land Rover. Kompletní údaje o spotřebě paliva naleznete také v sekci „Technické údaje“.